دانلود فیلم The Covenant 2023 (پیمان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Covenant 2023

پیمان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴

    اضافه شدن انکود جدید

    Silence

  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt

فارسی

English

داستان گروهبان جان که در آخرین سفر خود در افغانستان با مترجم محلی، احمد همراه می شود. جان خود را به خطر می اندازد تا جان مجروح را از طریق زمین های طاقت فرسا به مکان امن منتقل کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۴۰

خیلی خوب شروع شد ولی افت کرد ارزش دیدن داره ولی امتیاز 7 براش کافیه نه بیشتر

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۱

اگه بخوام بگم تحت تاثیر شعارهای فیلم یعنی پیمان، عهد، وفا، سوگند و... قرار گرفتم دروغ گفتم ولی نمیتونم بگم کیفیت فیلم ضعیفه، اثری کاملا معمولی هست! تحجر موجود در افغانستان برای ما دژاوو محسوب میشه، ضمن اینکه همه ما سر اتفاقی که 2 سال پیش در افغانستان رخ داد و اون آویزون شدن ها از هواپیماهای آمریکایی و سپس خفقان و دیکتاتوری که در این کشور حاکم شد و اینکه آمریکا با خالی کردن پایگاه هاش تو افغانستان اجازه اومدن طالبان بر سر قدرت رو داد خیلی خشمگین شدیم ولی جدا از این موارد باید بپذیریم همه کشورها سیاست هاشونو بر اساس منافع خودشون در نظر میگیرن و این مردم اون کشور هستند که نباید تن به ذلت و بردگی و استبداد بدن، باید در نظر بگیریم وقتی اشرف غنی و ارتش افغانستان مردمشونو به پول فروختند و بدون مقاومت خاصی کشورشونو دو دستی تقدیم طالبان کردند از آمریکا انتظار عطوفت و دلسوزی برای منافع ملت افغانستان نمیشه داشت!!! شروع فیلم در سال 2018 هست یعنی در دوره ترامپ نه بایدن، هرچند ترامپ هم با طالبان برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان مذاکره داشت و اینکه به هر حال خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان تحت نظر ترامپ همونطور که خودش توضیح داد فرق میکرد... در مورد فیلم خارج از مسائل سیاسی، داستان قابل پیشبینی داره، کاراکتر همسر سرگروهبان جان کینلی به شدت کلیشه ایه به حدی که نبود کوچکترین خلاقیتی به شدت تو ذوق میزد... دیدم تو کامنت ها دوستانی این فیلم رو در زمره بهترین فیلم های جنگی گذاشتند که حتی شوخیشم قشنگ نیست!!! اما اکشن کنترل شده تری نسبت به خیلی از فیلم های ژانر اکشن داره و صد البته در ژانر جنگی آثار بسیار زیباتری از این فیلم هست... نمره ی من به این فیلم 7.3 از 10.

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۸

ما یه ضرب المثل داریم که میگه: دنیا رو ببین چه پیسه خرچسونه رئیسه! دوستان و یاران عزیز امیدوارم از دیدن فیلم (قندهار) هم به همین اندازه لذت برده باشید.

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۱۸

عجب فیلم زیبایی حتما پیشنهاد میکنم

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳

و دوباره هالیوود ماله میکشد. اوضاع فضاحت بار فرودگاه کابل ( سقوط و مرگ ) و با یک فیلم تبرعه کرد. یادم نمیره طرف سگش و رو صندلی شخصی گذاشته بود و هواپیما کلی جای خالی داشت.

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۸

تبرئه نکرد، این فیلم در مورد عهد یک ارتشی به یه مترجمه دیدی که بقیه اصلا به کتفشونم نبود چه بلایی سر مترجم و خونوادش میاد!!! بعدش هم این فیلم در گیشه شکست مفتضحانه ای خورد!!! ولی جدا از اون باید بپذیریم بیشتر از آمریکا دولتمردان و خود مردم افغانستان مقصر دیکتاتوری ای هستند که بر کشورشون حاکم شد آمریکا تا ابد نمیتونست برای برقراری دموکراسی تو افغانستان هزینه کنه و سربازانش رو تو معرض خطر قرار بده!!!

نمایش اسپویل
بیشتر