دانلود فیلم American Pie 2 2001 (پای آمریکایی ۲) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

American Pie 2 2001

پای آمریکایی ۲

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۳۵

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۱۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

این فیلم در ادامه داستان فیلم پیشین است و راجع به چهار دوست است که در سال اول دانشگاه با هم اتحادی را تشکیل می دهند و در این فیلم، سرنوشت یک سال بعد این گروه را مشاهده خواهیم کرد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲

نسبت به قسمت قبل فیلمنامه ضعیف تر و مسخره تری داشت، ولی شخصا با این فیلم خندیدم. به هر حال فیلم هدفش گیشه است و مسخره بازی هاش هم برا همونه. برای خندیدن خوبه ولی.

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۶:۰۳

هر چقدر از مسخره بودن و بی محتوا بودن این فیلم بگم کم گفتم باز سری اول بهتر بود هر چند اون هم بد بود لااقل فیلمنامه منسجم تری داشت اما این همون تکرار یک بود و خیلی خیلی سخیف تر وقتتون رو تلف نکنید برای همچین فیلمایی حیفه...

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۳۵

امتیاز 250 فیلم برتر IMDB از 9.2 هست تا 8 . آخرین مجموعه جنگ ستارگان 7.2 هست . آخرین ترنسفورمرز 5.2 . هری پاتر 8.1 . مجموعه امریکن پای ها از 7 تا 5 ... کاملآ منطقیه بقیه موارد سلیقه ای هست .

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۲۲:۲۶

حرف شما درست و کاملا متین اما فیلم تجاری میتونه جذاب تر با فیلمنامه پر مغز ترو پرکشش تر باشه. منم به دید فیلم غیر هنری نگاش کردم. پس توقعم از همچین فیلم کمترین چیز اینکه سرگرم کنه و تا آخر منو همراه کنه که نکرد و البته گفتم سری اول باز قابل تحمل تر از این بود. به هر حال نظرات متفاوته ولی اگه مردم دوست داشتن چرا نمره مردمی اینقدر پایینه؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۳۲

دوست عزیز 6 سری امریکن پای ساخته شد . یعنی موفق بوده در فروش و مورد پسند مخاطب . توجه داشته باش که هر فیلم پر فروش و محبوب لزومآ از نظر هنری دارای ارزش و اعتبار نیست . برخی فیلم ها تجاری و برخی هنری هستند ;)

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۵۰

نظر مخاطبین و منتقدین هم همینه. فیلم چیز خاصی نداره این که این مجموعه فقط تو ایران اینقدر محدوده به خاطر محدود بودن ماست. وگرنه هیچ جذابیت سینمایی نداره.

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۳:۰۶

شما یه هیفده هیجده سالی دیر فیلمو دیدی . امریکن پای ها نوستالژی ما هستن و نسبت به دوران خودشون عالی .

نمایش اسپویل