دانلود فیلم The Pope’s Exorcist 2023 (جن‌گیر پاپ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Pope's Exorcist 2023

جن‌گیر پاپ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

تصویری از شخصیت واقعی پدر گابریل آمورث، کشیشی که به عنوان جن گیر ارشد واتیکان عمل می کرد و بیش از 100000 جن گیری در طول زندگی خود انجام داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۳۳

سرگرم کننده بود 6 از 10

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۵:۳۴

یعنی از ته دل هم میخندیم به خاطر سیرکی که برای ملت درست کردن هم یه چشمم گریه بود برای اینکه چقدر ملت رو خر گیر اوردن . شاید اگر همسن و هم عقل دوره ای بودم که اولین جن گیر رو دیده بودم سر این فیلم خودم رو خیس میکردم . من کاری به حقانیت دین و شخصیت های دینی ندارم ولی یک چیز رو میگم که ما خودمون پدید اورده پلیدی هستیم . تو فیلم به دادگاه تفتیش عقاید اسپانیا اشاره میشه و کشتار وسیع دوره تسلط کلیسا بر قدرت رو تقصیر جنزدگی میندازه ، این فیلم یا برای بچه ها ساخته شده یا برای توده نادان و گرنه فیلم ترسناکتر برای تفریح هم هست . واقعیت دادگاه تفتیش عقاید اسپانیا این هست که اسپانیا در زمان ملکه ایزابلا یکم و فرناندوی دوم به اسم مسیحیت متحد میشه و مسلمانان رو از کردوا بیرون میکنه و برای حفظ این وحدت بین تمامی پادشاهی های کوچک که حالا اسپانیا پر قدرت رو تشکیل داده بودن از دین برای سرکوب هر انچه این اتحاد مسیحی رو تهدید میکرد استفاده میکنه . مسلمانان ، یهودیان ، نو اندیشان دینی و عالمان که دین خرافی رو نقد میکردن به شدت سرکوب میشه و اتفاقا برای چند قرن اسپانیا با همین سیاست موفق بود و عصر طلایی اسپانیا با همین دین بازی شروع میشه ولی قربانیان این سیاست و دادگاهای تفتیش عقاید یکی از بزرگترین امار کشتار جمعی بشر رو شکل میده . ولی یک چیز این فیلم درست هست ملت جنزده میشن و از تب دین زدگی به هذیانگویی می افتن ، همانند ملت خود ما که تازه داره از یک تب 45 ساله و هذیانهای اون بیدار میشه ، ملتی جنزده که به قول معروف میخواست اسمان رو بگیری ولی اسمونش تو قاب یک حصاره . اگر فیلم ترسناک میخواید ببینید فیلم خوب زیاد هست دنبال کمدی ایی که راسل کرو خپل توش بازی میکنه نرید ، یادش بخیر جوونیاش چه کاراکتر تاپی داشت کاش تو این سن بازم هنر بازگیریش رو ببینیم . 5 از 10 از سرشم زیاده .

نمایش اسپویل
۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۵

اگر ترسناک دوست دارید، خوبه، ببینید. راضی‌تون می‌کنه. نه اینکه قرار باشه بترسیدها، ولی خوبه. ولی اگر انتظار دیدن یه بازی فوق‌العاده رو از راسل کرو دارید، لهجه‌ی ایتالیایی مسخره‌ش احتمالا می‌زنه تو ذوق‌تون.

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۴۰۲ ۰۱:۲۶

فیلم داستان جالبی و قشنگی داشت ترس جدی نداشت ارزش یک بار دیدن داره 7/10

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۸

به عنوان طرفدار راسل کرو واقعاً باید بگم یکی از شخمی ترین فیلمایی بود که میتونست بازی کنه! البته برای منی که فیلمای قوی ترسناک دیدم این فیلم جوکی بیش نیست

نمایش اسپویل
بیشتر