دانلود فیلم American Pie 1999 (پای آمریکایی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

American Pie 1999

پای آمریکایی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    CtrlHD, DON

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

داستان فیلم بر پایه داستان چهار پسر به نام جیمی، آز، کوین، فینچ است که در تلاشند تا قبل از پایان دبیرستان باکرگی خود را از دست بدهند و همچنین سرکرده آنها استیو استیفلر است...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۳۶

زمان خودش بمبی بود، الان فقط خاطرس البته هنوزم یجاهاییش خیلی بامزس ولی برای کسی که 20 سال پیش ندیدتش دیگه بدرد دیدن نمیخوره

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵

احساس نوستالژا میده به من

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۳۴

موافقم باهات, به منم همین حسو میده

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۴۶

دوستان سری فیلمهای امریکن پای برای دهه شصتی ها خاطره انگیزه . درسته از خیلی لحاظ قابل مقایسه با آثار کلاسیک و ناب سینما نیست اما فرم و ساخت و داستانش عالیه . نمره خوبی که داره واسه همینه . درگیر مقایسه های وسواس گونه و بیفایده نشید. این فیلم یادآور دوران خوب گذشته است. نه فقط برای جوانهای امریکایی بلکه برای خیلی جوانهای قدیمی که امروز در آستانه چهل سالگی هستند . حتمآ پیشنهاد میکنم ببینند اونایی که دوست دارن بدونن اون دوران چه حس و حالی داشته . دهه تکرار نشدنی 90 میلادی . دورانی که همه چیز زیباتر بود و خبری از کرونا و ... نبود . ببینید و بخندید و لذت ببرید .

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۴:۲۴

???

نمایش اسپویل
۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۲۷

درود بر تو دوست عزیز.کامنتت حرف نداشت کاملا درست گفتی.من بعد از 20 سال دوباره دیدمش حتمن ببینید عزیزان

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴

برای سرگرمی و خندیدن خوبه. ژانر فیلم کمدیِ، پس انتظار بازی های فوق العاده، کارگردانی خوب یا فیلم نامه خوب رو نداشته باشید. صرفا برای گیشه ساخته شده. فیلم خوب و عالی میخواید زیاد، این یکی برای سرگرمیه.

نمایش اسپویل
۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۴۶

یه فیلم متوسط ندیدنش بهتره تا دیدنش اما همین قسمت اولش از همه سریای بعدیش بهتره اگه اینو دیدین دیگه بعدیا رو نبینید که همینم از چشمتون میوفته

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰

دقیقا دوست من، این فیلم رو با فیلم های خوب یا غیر گیشه ای مقایسه نکردم بحثم اینه که میشه فیلم های گیشه ای خوبی ساخت و گرنه مثلا کمدی این فیلم رو با کمدی های چاپلین یا مقایسه نکردم! مثال هزارپا رو زدی هزارپا همه میگیم بده با فروشنده مقایسه نمی‌کنیم درست اما ما تو همین سینمای بدنه خودمون هم فیلمی مثل مارمولک داشتیم که تجاری بود اما همیشه تازگی داره برای مخاطب دیدنش. تو هالیوود هم همینطور. گرگ وال استریت هم کمدی هر چند سیاه داره آیا فیلمنامه درست درمونی نداره؟ فیلمای دیگه؟ تو همین سالای شروع امریکن پای، فیلم خیلی بی نظیری مثل the lock Stock... از گای ریچی داریم اونم کمدیه و طبیعتا برای جوایز ساخته نشده ولی آیا بی سر و ته بدون فیلمنامه اس؟ قطعا نه و همیشه دیدنش لذت بخشه. در کل منظورم این بود فقط.

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۹

منم این فیلم رو با فیلمای غیر گیشه ای و تجربی مقایسه نکردم برای مثال همین سال 2016 nice guyes ساخته شد یا The Brothers Grimsby که اونم طبیعتا فیلم عمیقی نیست و برای سرگرمی و گیشه ساخته شد اما اینقدر صحنه های کمدی اش خوب بود و داستان خوبی شکل گرفته بود که هیچوقت به منِ مخاطب حس بدی نمی‌داد. خیلی نمونه های دیگه هم هست، که فیلم های فاخر یا پر حرفی نیستن اما درست ساخته شدن و به جز خندوندن مخاطب کشش فیلم و درست بودن فیلم هم برای کارگردانشون مهم بوده.

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳

دوست عزیز قصد بی احترامی ندارم ولی مشکل خیلی از دوستان پر ادعا اینه که همه ی فیلمایی که خوششون میاد یا باید بازی های فوق العاده داشته باشه یا کارگردانی قوی و یا فیلمنامه ی به یاد ماندنی مشکل شما اینه که هنوز هدف از فیلم دیدنو یاد نگرفتین و نمیدونید که بعضیا با فیلم دیدن دنبال وقت گذرونی هستن یا بعضیا فرار از واقعیت و اینکه حس و حال خودشونو عوض کنن تو اگه خیلی در مورد فیلم و فیلم دیدن آگاهی داشتی میفهمیدی که هدف سازنده ی این فیلم ملاک هایی که تو تو کامنتت ذکر کردی نبوده پس سعی کن فیلمای این شکلی رو با فیلمای فینچر مقایسه نکنی در ضمن این فیلم هم بین مخاطبینش پرطرفدار بوده وگرنه نمیومدن هشت قسمت بعد از این بسازن

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶

حرفت رو قبول دارم، ولی فیلم هدفش معلومه، واسه گیشه است فقط. فیلم خوب با اون معیارهایی که گفتی زیاده، که این از اون ها نیست و صرفا برای سرگرمیِ. مثلا مقایسه هزارپا با فروشنده؟ یکی برای گیشه است صرفا و اون یکی برای جشنواره و جایزه بردن.

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۴۵

بی ربط پاسخ نده ممنون میشم فیلمنامه قوی و پر کششی داشت یا بار طنز خیلی بالا؟؟ نقطه اوج خاص جذابی داشت یا کارگردانی متفاوت یا بازیای قوی؟؟ به خاطر چی از اثر ضعیف باید دفاع کرد؟؟ نظر من هیچی نه منتقدین دوست داشتن نه مخاطبین آنچنان دوسش داشتن بعد شما الکی به جای دفاع منطقی از فیلم یه پاسخ بی منطق و بی اساس میدین. نکنه جوابتون به منتقدین و مخاطبین آمریکا هم همینه ؟؟؟ که شبکه داخلی نگاه کنن؟!!!!

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۰۷:۰۹

بهتره بری از شبکه داخلی فیلمتو ببینی!!!

نمایش اسپویل