دانلود فیلم The Ninth Gate 1999 (دروازه نهم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Ninth Gate 1999

دروازه نهم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۳

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, RARBG, x0r

فارسی

English

«دین کوروسو» دلال کتابهای کمیاب است و با تهیه این گونه کتابها برای کلکسیونرهای ثروتمند روزگار میگذراند. یک میلیونر نیویورکی به نام «بوریس بالکان» از او می خواهد دو نسخه دیگر از کتاب «دروازه نهم به قلمرو پادشاهی سایه ها» را که یکی در پرتغال و دیگری در فرانسه است، برای او بیابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳

فقط برای سرگرمی فیلم خوبیه با موسیقی متن عالی و بازی بسیار خوب جانی دپ اینم اضافه کنم که تخیلی و ماورایی هم هست علاوه بر معمایی بودن و هیجان آنچنان قابل قبولی نداره و ژانرش به نظرم باید میبود معمایی فانتزی اونایی که میخوان ببینن این نکته رو در نظر داشته باشن

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱

کار ضعیفیه، در دایره نبوغ پولانسکی البته! شبیه یه کار سفارشی، یا تجاری صرفه.

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹

فیلم مربوط به 30سال پیش بود مثل یک شییی که در طول زمان ارزششرو از دست میدهد.و نھ یک اثر حتی نصفه ونیمھ که گذشت زمان قدری ارزش بهش میدهد.

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۲۶

این فیلم یکی از ضعیف ترین فیلمهای پولانسکیه . موضوع جالبی داره داستان فیلم ولی فیلمنامه خیلی ضعیف و مصنوعی نوشته شده ، به طوری که از ابتدای فیلم همه ی داستان قابل پیش بینی است . داستان فیلم معلوم نیست که ماورایی است یا غیر ماورایی ( طبیعی ) . شخصیت های فیلم هم خیلی مصنوعی عمل میکنن و اصلا منطق و هوش ندارن ( شخصیت های احمق و کودن ) . فیلمبرداری خوبه ولی نورپردازی و طراحی صحنه خیلی بده و در اکثر سکانس های ابتدای فیلم مصنوعی بودن محیط فیلمبرداری کاملا مشخصه ( چون پولانسکی به آمریکا ممنوع وروده ، فیلم در اروپا فیلمبرداری شده ) . بازیگرا هم همه بد بازی کردن و هیچ بازی درخشانی در فیلم نمی بینید . در مجموع فیلم میان رده و رو به ضعیفه و برای یکبار دیدن خوبه .

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۱۸

جانی دپ واقعا استاد بازی کردن تو این سبک فیلماست از دیدنش پشیمون نمیشید

نمایش اسپویل
بیشتر