
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace 1999
جنگ ستارگان: قسمت اول - تهدید شبح
- George Lucas
- PG
- ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه
فارسی
English
دو جدای از یک محاصرهی خصمانه فرار میکنند تا متحدانی برای خود پیدا کنند. در این بین، آنها با پسر بچهای روبرو میشوند که شاید بتواند تعادل را به «نیرو» بازگرداند، اما همزمان سیثها که برای مدتی طولانی در خفا بودند، برای بازپسگیری شکوه سابق خود دوباره ظهور میکنند.


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
feedgo
feedgo
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۱۵
خیلی لذت بردم از داستان و اجرایی که بازیگرا داشتن نایس جاب
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Pedram2099
Pedram2099
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۲۵
دوستانی که هنوز این سری رو ندیدن حتما از قسمت 4 ببینید سه قسمت اول اسپویل های زیادی داره (جرج لوکاس یه چیزی میدونسته که از اونجا داستانش رو شروع کرده دیگه)
shahramvafadar
shahramvafadar
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۲۲
چند قسمت اول از نظر فنی دردسر کمتری داشت و منتظر بود زمان بیشتر بگذره برای قسمت های بعدی که تکنیک های گرافیک بالاتری لازم داشتن. خیلی به خاطر اسپویل و اینها نبوده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
morijan
morijan
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۷
کاملا با نظر دوستمون موافقم، همونطور که دوست مون اشاره کردن، درستش اینه که به ترتیب سال ساخت فیلم ها و از قسمت چهارم جنگ ستارگان، این مجموعه رو تماشا کنید. هم از نظر روایت تاثیر داره، هم از نظر لوث شدن/نشدن داستان، هم از نظر جلوه های ویژه، بهتره که به ترتیب ساخت تماشا کنید.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ