دانلود فیلم Madame Web 2024 (مادام وب) با تماشای آنلاین

Madame Web 2024

مادام وب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۴۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

«کاساندرا وب» با بازی جانسون باید با گذشته خود مواجه شود و به همراه سه زن جوان که توسط دشمنی مرگبار تعقیب می‌شوند برای بقا بجنگد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۱۲

عجب فیلمی میتونست باشه. عجب داستان قوی میتونست داشته باشه. اما یهو بعد از 10 دقیق اول ساختن فیلم, عوامل سازنده تصمیم گرفتن فیلم رو به مقوا تبدیل کنن. این سه تا بچه بی استعداد و یخ نمک رو از کجا پیدا کرده بودن؟ واقعا این فیلم اگه تا این حد امتیازش اومده پایینه بیشتر بخاطر 4 نفر بود. اون 3 تا دختر بچه فوق العاده بی استعداد و یخمک و اون یکی به اصلاح فرد شرور داستان. واقعا یه گلریزون راه مینداختم یکم پول جمع میکردن دوتا بازیگر بهتر میاوردن شاید از این فاجعه نجات پیدا میکرد. البته بماند که فیلم نامه رو قشنگ یه بچه دو دوازده ساله نوشته و لی باز میشد که بهتر باشه. اگه واقعا هیچ فیلمی دیگه نمونده بود ببینین بشینین همونارو تکرارشو ببینین و سمت این فیلم نیاید. اگه تکرار قبلیارم دید و دیگه هیچی نبود برید بخوابید بازم این فیلمو نبینید.

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۴۷

ببینید موضوع بدی نمیشه گفت داشته ها،ولی ایراد این دسته از فیلم ها مثل موبیوس اینه ک باید اونا رو یه سریال 5 یا 6 قسمته بسازند.وقتی سینماییش میکنند این اتفاقا میفته.داستان داشت خوب پیش میرفت که یهو تموم شد و وارد کلیشه شد.

نمایش اسپویل
۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۰۹

یکی از مزخرفترین فیلمهای مارول واقعا وقتم تلف شد

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۸

بزرگترین انتقاد صد درصد بازی خانم داکوتا است ایشان هنوز به نظرم تو نقش Fifty Shades of Grey هستند و مرتب فقط لب هاش و گاز میگیره و یه ذره نبوغ به غیر از زیبایی چیز دیگری ندارن و البته پارتی در هالیوود، مطمئنا اگه به جای او یه هنرپیشه دیگه بازی میکرد با همین فیلمنامه آبکی ، فیلم باز کمی قابل تحملتر میشد . مرسی

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳

مشکل افرادی که از این فیلم انتقاد می کنند این بود که انتظار یک اسپایدرومن(اسپایدر من زن) داشتند ! در حالیکه فیلم در سبک فیلم \"مقصد نهایی\" بود . دنیای مارول و DC دنیایی است که در یک بازه زمانی شاید 50 ساله شکل گرفته است و تاریخ کمیک استریپ ان شامل ده ها شخصیت گاهی موازی است ! به همین خاطر وقتی شخصیت جدیدی به ان اضافه می شد به نوعی گاهی یک شخصیت ترکیبی بود مثل مورفیوس و بت من و من بت !!! یعنی گاهی 3 تا شخصیت خفاشی وجود داشت . همین طور در مارول کاپیتان امریکا و ثور را دارید که جاودانه هستند. مادام وب مربوط به دنیای مارول هست ولی کلا هیچ شباهتی به اسپایدرمن ندارد. توانایی مادام وب پیش بینی هست نه درگیری فیزیکی بنابر این نیاز بود تا قسمت اول به طور کامل شخصیت پردازی شود همین انتظار برای دیدن یک شخصیت عملیاتی باعث خستگی مخاطب می شود ولی اگر مجددا فیلم را مرور کنید به خوبی متوجه می شوید که مادام وب در سبک فیلم های مقصد نهایی با تمی ابر قهرمانی است و کلا همه چیز متفاوت است . سبک مادام وب کلا بسیار شبیه به فیلم های دهه 90 است و یک شخصیت شرور با کلاس دارد و اتفاقا خیلی بهتر است چون از اول حتی قهرمان نمی داند که دشمنی دارد و این برای مخاطب قابل قبول تر است که بداند هیچ شخصیت منفی و مثبتی نیست و این شخصیت منفی است که همیشه قهرمان داستان را بر می انگیزد . در حالیکه در فیلم های مارول مخصوصا دی سی شاهد یک فضای دو قطبی کامل هستیم .

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷

خیلی اون بخش آخر صحبتات رو دوست داشتم اونجا که میگی در فیلم های مارول خصوصا دی سی قشنگ من رو به یاد اون آگهی استخدام انداخت که زده بود به یک منشی آقا ترجیحا خانم نیازمندیم

نمایش اسپویل
بیشتر