دانلود مراسم The 94th Academy Awards (Oscars) 2022 (نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار)

The 94th Academy Awards (Oscars) 2022

نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار

    • امتیاز بدهید:

      • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

    • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۵۷

      اضافه شدن انکود جدید

      فرش قرمز

    • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۵۵

      اضافه شدن انکود جدید

      PSA

    فارسی

    English

    در این برنامه نود و چهارمین دوره جوایز اسکار برای دستاوردهای سینمایی در سال 2021 توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک ارائه می شود.

    دیدگاه‌ها

    برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
    ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۱۸

    درمورد اتفاقی که توی این مراسم افتاد: شوخی کریس راک زشت بود. چون نباید با بیماری کسی، با چهره کسی و یا با اندام کسی شوخی کرد. به قول حامد آهنگی: اماااااا :))))) اما حرکت ویل اسمیت خیلی زشت تر بود. هم در مقام یک کمدین و بازیگر طنز، هم در مقابل کریس راک، و هم در مقابل همسر خودش. ببینید عزیزان، همسر ویل اسمیت به عنوان یک کارگردان و بازیگر، شخصیت مستقل داره، خودش باید اعتراض می کرد، خودش باید از حق خودش دفاع کنه. مگر اینکه معتقد باشیم طرف ناموسش بوده و غیرت باعث شد این کارو بکنه. درواقع مگر اینکه معتقد به سیستم مردسالاری باشیم. که خب این تفکر منسوخ شده ست. غیرت این نیست که بجای همسرت، مادرت، خواهرت و دخترت تصمیم بگیری و باعث بشی اعتماد به نفسشون کمتر از قبل بشه. غیرت این نیست که با سیستم مردسالاری و احساس مالیکت کردن، باعث تحقیر شدن عزیزانت بشی. قهرمان بازی رو باید بذاریم کنار. غیرت اینه که با حمایتت طوری رفتار کنی که همسرت خودش بتونه از حق خودش دفاع بکنه، خودش برای خودش تصمیم بگیره. نه اینکه بهشون ثابت کنیم تو نمی تونی از خودت دفاع کنی پس نیاز به حمایت من داری. جالب اینجاست که خود ویل اسمیت اشتباهش رو پذیرفت و عذرخواهی کرد، هم از کریس راک، هم از آکادمی و هم از تمام مردم دنیا. طرف بدون هیچ توجیه و بهونه ای عذرخواهی کرد و گفت کارم اشتباه بود، اونوقت یه سریا توی خاور میانه هنوز میگن خیلی حال کردیم با حرکتش، و باید بجای سیلی مشت می زد. و خیلی از بانوان کشورمون این حرکت ویل اسمیت رو ستایش می کنن و میگن مرد باید اینطوری باشه. در پایان، فراموش نکنیم که به اسم ناموس و به اسم غیرت، سرِ دختران سرزمینمون داره بریده میشه. پرحرفی بنده رو ببخشید.

    نمایش اسپویل
    ۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۵:۲۳

    ماندگار و تاریخی، خوشحالم که بیدار موندم و دیدم :)

    نمایش اسپویل
    ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۲۰

    عجیب ترین مراسم اسکاری که تو عمرم دیدم

    نمایش اسپویل
    ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳

    آخه چرا یه بازیگر باید تو ی مراسم رسمی و زنده, یه \"کمدین\" رو که شغلش سرگرم کردن مردم هست رو بزنه, درک نمیکنم. ( جالب اینجاست که خود ویل اسمیت هم اول میخنده )

    نمایش اسپویل
    ۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷

    من خودم به‌شخصه موافق این کار ویل اسمیت بودم، چونکه این اذعان تو عموم پخش میشه که تو حق نداری هر حرفی که دلت خواست بگی و برات عواقبی داره !

    نمایش اسپویل
    ۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰

    داداش شوخی جا داره ، کی با بیماری کسی شوخی میکنه اونم زن طرف ؟ حالا اگ خودش بود یه چیزی ، با ضعف کسی شوخی کردن یه توهین و تمسخر حساب میشه اونم جلوی این همه جمعیت نه شوخی ، بعدشم خود ویل اسمیت اولش متوجه نشد که زنش بدش اومد و ناراحت شده ، هر چند که کار ویل اسمیت به هیگ وجه قابل توجیه نیست ولی این کریس راک ( کمدین بهتر از این نبود بزارن ) نباید همپین شوخی زشتی میکرد ، حالا دوستان ما تو جهان سوم دم از تعصب و بی جنبه بودن میزنن :)))

    نمایش اسپویل
    ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۴۳

    اول از همه \"کاکا س..\" کلمه درستی نیست, دوم این که همسر ویل اسمیت سرطان نداشته, بیماری این خانوم ریزش موی لکه ای هست که علتش ایمنی بیش از حد بدن هست همین. (اسم بیماری \"Alopecia Areata\" هست) و شما خودتون میگید این مجری \"شوخی\" کرده.

    نمایش اسپویل
    ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳

    چون زن ویل اسمیت واقعا مریض بود و این مجری شوخی کرده ویل کاکا سیاه اومده براش خخ

    نمایش اسپویل
    ۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۱۸

    بی جنبگی و غیرتی بودن(!!!) نداشتن درک جایگاه و معنای طنز، خشونت فیزیکی و بی ثباتی روانی داشتن همه این خصوصیات در جوامع پیشرفته و تا این حد متمدن و مرفه کار بسیار سختی هست!

    نمایش اسپویل