دانلود فیلم Everybody Wants Some!! 2016 (هرکی یه چیزی می‌خواد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Everybody Wants Some!! 2016

هرکی یه چیزی می‌خواد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۲۵

    اضافه شدن انکود جدید

    HDMaNiAcS, OFT, x0r

  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۵۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

۷۲ ساعت زندگی دانشجوی سال اول "جیک" که یک هفته قبل از شروع کالج با دوستان تازه خود به مهمانی های مختلف میرود...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۰۰

فیلم خوبیه ، کمدی خوبی داره ، درامش هم بد نیست ... در کل بدک نیست در همین حد و خوبه که ببینید ...

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲

فیلم خیلی خوبی بود به دوستانی که Dazed and Confused رو دوست دارند بشدتت پیشنهاد میکنم. درکل لینکیتر اون فضایی رو که میخواست رو بنظرم خیلی دقیقو خوب دراورده بود و امیدوارم بازم توی این فضا فیلم بسازه .

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۴۶

به نظرم یکی از ضعیف ترین کارای لینکلیتر هست. فیلمنامه ضعیفه و به جنس روایت و کارگردانی همیشیگیه لینکلتر نمیخوره. کمدی فیلم هم خوب از آب درنیومده در کل فقط شاید کارگردانی کار نقطه قوتش باشه. بقیه اش حتی اگه جذاب باشه قطعا برای خود آمریکایی ها جذابه و لاغیر. (برای اینکه واضح تر بگم مثل این میمونه یه کمدی از دهه 50 خودمون بسازن و فضای نوستالژیک داشته باشه ، قطعا اگه جذاب باشه برای ایرانی جذاب خواهد بود نه کسی که ایرانی نیست)

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۱

به نظرم یکی از بهترین کارای لینکلیتر هست که از بین کاراش بیشترین شباهت رو با Dazed & Confused داره. و فیلم (در واقع کل سینمای لینکلیتر) سعی در ثبت کردنِ داستان کاراکتر هاش به واقعی ترین شکل ممکن هست. و در این فیلم هم همین اتفاق می افته. داستان فیلم در واقع شبیه رودخونه ایه که یا به جریانش ملحق میشین و دو ساعت شمارو با خودش حمل میکنه, یا هم که برعکسش اتفاق می افته و نمیتونید با فیلم ارتباط برقرار کنید. اما خود من شخصا فیلم رو خیلی دوست داشتم و چندین بار دیدمش. ریچارد لینکلیتر جزو بهترین های سینمای الآن هست.

نمایش اسپویل