دانلود فیلم The Big Lebowski 1998 (لبوفسکی بزرگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Big Lebowski 1998

لبوفسکی بزرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe, PSA

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

«جف لبوفسکی» (بریجز) آدم ولگردی است که در لس آنجلس زندگی یک نواختی دارد. تا این که یک روز او را با یک «لبووسکی» میلیونر اشتباه می‌گیرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۴۱

چرت و پرت

نمایش اسپویل
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹

یادم رفت بگم که جِف بِریجز خدا بود تو این فیلم، خدا چقدر خوبه این بشر

نمایش اسپویل
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۱۴

قبل از هر نظری باید به دوستان پیشنهاد کنم که فیلمی از \"کوئن\" ها رو از دست ندید و همه فیلم ها شو نو ببینید. چون اصولا هیچ کسی نمی تونه مثل برادران کوئن فیم بسازه، هیچ کس. واقعا خط داستانی که فیلم هاشون میسازن، با اون همه ماجرا ، جنایی با طنز خاص خودشون و شدیدا جذاب. شما نمیتونید از فیلم هاشون خسته بشید. ببینید من چند روز داشتم، درواقعا میخواستم فیلم The Long Kiss Goodnight رو ببینم ، بیشتر به خاطر بازی ساموئل اِل جَکسون و جینا دِ یویس ، تم جنایی داره و ادونچر ماجرایی یجورایی. باور کنید تا دقیقه ده بزور دیدم و بعدش کلا فیلم رو پاک کردم. اینو گفتم که بدونید مشابه فیلمسازی برادران کوئن و درآوردن یک جنایی ماجرایی آمیخته با کمدی، کار هرکسی نیست، البته تارانتینو رو در کنار اونا میشه قرار داد قطعا.

نمایش اسپویل
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۴۷

هجویه ی برادران کوئن در ژانر طنز که دیدنش در بدترین وضعیت خالی از لطف نیست. هم میشه عمیق به داستان نگاه کرد هم سطحی و در هر دو حالت لذت برد و پیام اصلی فیلم: در کل شل بگیر دوست عزیز.

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۵۴

best movie for chill

نمایش اسپویل
بیشتر