دانلود فیلم Everything Everywhere All at Once 2022 (همه‌چیز همه‌جا ناگهان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Everything Everywhere All at Once 2022

همه‌چیز همه‌جا ناگهان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    iFT, playHD

فارسی

English

یک مهاجر سالخورده چینی درگیر ماجراهای خطرناک می شود، او تنها فردی ست که می تواند با کاوش در جهان های دیگر و ارتباط با زندگی های تحت هدایتش دنیا را نجات دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۰۶

یک خانواده مهاجر از طبقه متوسط با مشکلات اقتصادی و مشکلات ارتباطی با جامعه میزبان و نسل دوم خانواده که با نسل اول کنار نمیاد و فاصله بینشون افتاده. ایده فیلم این بود که هر چی هستین از خودتون و زندگیتون راضی باشین. این مفهوم خوبیه. ولی بنظرم بیش از حد داره تکرار میشه و تقریبا شده یک پروپاگاندا. یک سری مشکلات ما ساخته خود ما هستند. یک سری از مشکلات جامعه و سیستم تحمیل میکنه. بله برای اون قسمتی که ناشی از خودمون میشه این ایده مفید ولی برای پارت بعدی که سیستم به شما تحمیل میکنه کنار اومدن باهاش حس اخته بودن میده. در بخش فیلمنامه و بازی ها چنگی به دل نمیزد. 10 دقیقه اول که میخواد قهرمان داستان و زندگیش و اینکه چقدر درگیر روزمرگی که توجهی به ادم های اطرافش نداره و اصلا نمیفهمتشون بهترین قسمت فیلم بود. از ایده چند جهانی برای سفر به جهان های موازی برای رسوندن پیامش استفاده کرد که کمی بهش کمک کرد. کلا این ایده های تخیلی مثل سفر در زمان و جهان های موازی برای انتقال این مفاهیم خوب اند و میتونه نقص فیلمنامه رو پوشش بده. فیلم هایی که چنین امتیاز بالایی دارند معمولا تنه به تنه شاهکار میزنن. ولی این فیلم نهایت 6.5 از 10 بهش میدم.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴

ممکنه درک مفهوم فیلم برای بعضی ها که دوست نداشتن فیلم رو سخت باشه.تمام موارد روابط هم جنس گرایی و آسیایی بودن و ... رو در نظر نگیرید .فقط دیالوگ و ارجاعات فیلم و فیلم نامه و بازی عالی بازیگرها رو ببینید و لذت ببرید.نمیخوام خیلی طولانی بنویسم فقط بگم که فیلم تونسته چند جهانی و فرگشت و تناسخ و ... رو و همچنین ارجاعات به اثر های مهم مثل ارجاع به اودیسه فضایی و ...رو به خوبی نشون بده و فیلم پر است از لحظات عالی مثل لحظه ای که به شکل سنگ هستن و سکوت و درک اینکه ما میتونیم در جهان های مختلف و در زندگی های مختلف چگونه باشیم بینظیره. دیگه یک درخت و یک سنگ و هر چیزی که در اطراف ماست و وقتی بهشون نگاه میکنیم دیگه مثل قبل نیستن و به این فکر میکنیم که اونها ممکنه یه روزی مثل ما انسان بودن و الان این شکلی هستن واقعا جالبه و دید انسان رو به جهان و به اطراف خودش تغییر میده . ونکته آخر اینکه ما در این جهان بی انتها که هر ثانیه در حال گسترش هستش چقدر حقیر و ناچیز هستیم... لطفا با دید جدید برید فیلم رو ببینید بعد ببینید که با چه اثری روبرو هستید.

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۱

فیلمش عالی بود. صدرصد جوونترها و اونایی که درگیر کار و زندگی نشدن، هیچ درکی از این فیلم نداشته باشن و بگن این فیلم مزخرفه. پیدا کردن معنا برای زندگی در عصر تکنولوژی خیلی سخته. همه چیز به سرعت در حال تغییره، زندگی در حال پیچیده تر شدنه. نگاه ساده به زندگی میتونه بهش معنا بده. این فیلم عالی بیانش کرد.

نمایش اسپویل
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۲۵

most of you here are stupids😂😂😂

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۰۸:۰۹

مزخرف‌ترین از این فیلم هم بوده که اسکاربگیره؟؟؟!!!

نمایش اسپویل
بیشتر