فیلم خوبی بود. ارزش دیدن داره وقتی بدونی کارگردانش، کارگردان فیلم the wailing بوده(از نظر منی که فیلم ترسناک زیاد دیدم، یکی از بهترین فیلمای ژانر خودشه) داستان فیلم تا اخراش خیلی خوب پیش میره. صحنه های پایانی فیلم از نظرم میتونست دارک تر و ترسناکتر باشه، ولی پایان بندیش یجوریه که خیالت از بابت فیلم بودن راحت میشه :)) در کل فیلم خوبیه برای کسایی که فیلم ترسناک میبینن، ولی ممکنه برای کسایی که این ژانر رو نمیبینن واقعا ترسناک باشه
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ninaz
ninaz
۳۰ خرداد ۱۴۰۵ ۱۶:۰۷
آشغال به تمام معنا خسته کننده و لوس تقریباً همشو زدم جلو
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hamed.dariani
hamed.dariani
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۵۲
فیلم خوبی بود. ارزش دیدن داره وقتی بدونی کارگردانش، کارگردان فیلم the wailing بوده(از نظر منی که فیلم ترسناک زیاد دیدم، یکی از بهترین فیلمای ژانر خودشه) داستان فیلم تا اخراش خیلی خوب پیش میره. صحنه های پایانی فیلم از نظرم میتونست دارک تر و ترسناکتر باشه، ولی پایان بندیش یجوریه که خیالت از بابت فیلم بودن راحت میشه :)) در کل فیلم خوبیه برای کسایی که فیلم ترسناک میبینن، ولی ممکنه برای کسایی که این ژانر رو نمیبینن واقعا ترسناک باشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
rezapasha
rezapasha
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۲:۴۶
نویسنده ی فیلم قابل هست ببینم چطور از آب دراومده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
rachmaninoff
rachmaninoff
۱۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۹
نیم ساعت اول خسته کننده بعد دارک میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
bahram_tiesto
bahram_tiesto
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۱۷
واقعا زیبا بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ