دانلود فیلم The Menu 2022 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Menu 2022

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۰۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶

    اضافه شدن انکود جدید

    playHD

فارسی

English

یک زن و شوهر جوان به جزیره ای دور افتاده سفر می کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد که آشپزش، منویی، رستورانی مجلل تهیه کرده است، غذا بخورند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۳۱

دیگه چی باید بخواید از یه فیلم... هيجان خوب داره، کارگردانی خوب داره، صحنه و نورپردازی درجه یکه، فیلم نامه میتونست قوی تر باشه یکم ایراد بهش وارده با این حال مفهومی که فیلم دربارش صحبت میکنه و پیامی که میرسونه زیباست اگه دنبال اینی که دوساعت فیلم ببینی سرگرم شی پیشنهاد نمیکنم چون وقتی برات این فیلم زیبا میشه که نه تنها در دیالوگ ها و شخصیت پردازی ها عمیق شی بلکه بعدش هم ازش تحلیل بخونی تا مفهوم نویسنده رو بتونی قدری درک بکنی قطعا جا دارت فیلم بهتر ساخته بشه ولی با این حال به نظرم ۸ از ۱۰ هستش اونایی هم که میبینید نظر منفی میدند همون دسته افرادی هستن که صرفا به دنبال ۲ ساعت سرگرم شدن هستن و نمیخوان با عميق شدن به مغز کوچولوشون فشار بیارن.

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۰۹

بستگی داره تو چه مودی باشین فیلم رو ببینید. قطعنننننن خیلی بهتر ازین میتونست باشه اما ارزش یک بار دیدن داره. به فیلم پلتفورم نزدیکه...

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸

قطعاً مزخرف‌ترین فیلمی که این چند وقت دیدم. فیلمنامه ی سردرگم و بی سر و ته، شخصیت‌های گنگ و بدون پیشینه. ریتم نامتوازن. تلاش شده بود فیلمی مثل پلتفرم بشه که تو همون هم ناموفق بود.بخاطر سکانس همبرگر که اتفاقی تو اینستا دیدم، کنجکاو شدم ببینمش و پشیمونم.

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۲

حال نکردم باهاش یه خوبیایی داره ولی انتهای فیلم حس اینو میده که \"چه فیلم مسخره ای بود\" ! از دیدنش پشیمون نیستم ولی دوباره نخواهم دیدش و دیدنشم به کسی پیشنهاد نمیدم

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸

موافقم واقعا مسخره بود.

نمایش اسپویل
۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۴۲

به طرز شگفت انگیزی زیبا بود

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۵۵

حالا شگفت انگیز نبود. ولی ارزش دیدن داشت

نمایش اسپویل
بیشتر