دانلود فیلم Emancipation 2022 (رهاسازی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Emancipation 2022

رهاسازی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۹

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

یک برده فراری در یک سفر پر پیچ و خم از باتلاق های لوئیزیانا عبور می کند تا از صاحبان مزارع فرار کند که نزدیک بود او را بکشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۴۵

نه میشه گفت فیلم خوبیه! نه میشه گفت فیلم بدیه!! بجای ویل اسمیت میشد بازیگر دیگه ای مث ماهرشالا علی رو بازی داد! فیلم 12سال بردگی بنظرم به مراتب بهتر بود و اینکه چون داستانش واقعی بود حس بهتری به بیننده منتقل میکرد.

نمایش اسپویل
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳

زن ، زندگی ، آزادی

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۳۶

فیلم خوبی هست ولی عالی نیست ، نباید تصورتون ازش فهرست شیندلر و پیانیست سیاه پوستان باشه . فیلم نمیتونه به خوبی به مذمت برده داری و جنایاتی که انجام شده بپردازه به خاطر اینکه داره تمرکز رو رو شخصیتی میزاره که جنگنده هست و نه مظلوم برای ایجاد اون جو نوع دیگری از بازی و خلق تصویر لازمه ولی مهم ترین چیزی که میتونم در مورد اینکه فیلم چرا اونطور که باید جواب نمیده این هست که بازیگرش مناسب نقش نیست، بعضی از دوستان به نظر میاد تحیت تاثیر رفتار ویل اسمیت در اسکار به فیلم نمره دادن ولی واقعیتش اینکه ویل اسمیت مناسب این نقش نیست و مصنوعی بازی میکنه . این نقش شاید کسی مثل جیمی فاکس یا دنزل واشنگتون به به مراتب بازیگران سطح بالاتری هست و مشابه این نقشها رو تا حدودی بازی کردن میتونن در بیارن . مثل جانگو ازاد شده یا فیلم glory ، وگرنه کیفیت فیلم برداری ، صحنه و باقی چیزها نوید دهنده فیلمی با کیفیت تر از این حرف هاست ولی ویل اسمیت نتونست نقش رو اونطور که باید در بیاره . 6.5 از 10 برای فیلم به نظرم منصفانه هست .

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۴۱

ویل اسمیت تا اون چک رو یه جا نخوره نمیتونم فیلمشو ببینم بی شرف زن چکل

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۴۰۱ ۰۴:۵۳

جنگ این برده ها با سیستم برده داری آمریکا به نظر من به مراتب آسون تر از جنک الان ایران بوده. دلایلش رو همه میدونن. مهم ترینش دو رویی و یکسان نبودن حرف با عمله. ولی بریم سراغ فیلم. قطعا نمره تحت تاثیر ویل اسمیته و این نشون میده این فقط محتوا نیست که نمره میگیره. و این همه جا هم ثابته در هر زمینه ای. قطعا فیلم متریال 9 و 10 نیست ولی 5 هم خیلی نامردیه. 7 تا 7 و نیم معقولانه به نظر میاد. چون حقیقتا خیلی فیلم خلاصه شده. شاید بهتر بود اگر 3 ساعته ساخته میشد.

نمایش اسپویل
بیشتر