دانلود فیلم We’re No Angels 1989 (ما فرشته نیستیم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

We're No Angels 1989

ما فرشته نیستیم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG

  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

زندانی ایالتی نزدیک مرز کانادا، سال 1935. «بابی» قاتلی روان پریش که قرار است اعدام شود، دو تبهکار خرده پا - «ند» (دنیرو) و «جیم» (پن) - را مجبور می کند تا در برنامه ی فرار با او هم راه شوند. بعدتر در شهری کوچک «ند» و «جیم» به جای دو کشیش اشتباه گرفته می شوند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۶

آقا دنیرو چیکار کرده تو این فیلم به به و آفرین به آقای تبریزی که تونست به خوبی این فیلم رو ایرانیزش کنه و مارمولکو بسازه

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۱

فیلم جالب و خنده داریه.مارمولک ورژن ایرانی همین فیلمه .

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶

این فیلم اقتباسی از فیلم کمدی دیگه ای به همین نام (ما فرشته نیستیم) به کارگردانی مایکل کورتیز ساخته شده به سال ۱۹۵۵ میلادی که یکی از معدود کمدی‌هایی است که هامفری بوگارت در آن ظاهر شده‌است. فیلم ایرانی مارمولک هم کپی برداری از این فیلمه. بالاخره در این روزگار قرنطینه خندیدیم.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۲:۰۴

فیلم قشنگی بود واقعا بعضی جاهای فیلم قشنگ از خنده روده بر میشی :)) بیخود نیست که رابرت دنیرو اسطوره بی همتای هالیووده و تو اینهمه فیلم خوب بازی کرده! چون میتونه از پس هر نقشی بر بیاد! مهم نیست فیلم کمدی باشه جنایی باشه درام باشه اکشن باشه یا ماجراجویی. از پس همه چی بر میومد این بازیگر تو دوران اوجش تو این فیلم کمدی هم بازیش در کنار شان پن عالی بود.

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۸

بالاخره دیشب این فیلم رو دیدم. این حجم از کپی برداری که قاسم خانی برای "مارمولک" از روی این فیلم کرده، باور کردنی نیست. اما مارمولک تمام جنبه های فیلم رو پررنگ تر کرده و فیلم قوی تری هم هست.

نمایش اسپویل