دانلود فیلم Shadow in the Cloud 2020 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Shadow in the Cloud 2020

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۹

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole, RARBG

فارسی

English

زنی که در طی جنگ جهانی دوم خلبان بوده است، با اسناد محرمانه‌ای در حال سفر می‌باشد. وی در طول سفر خود با تهدید بزرگی رو به رو می‌شود و ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۳

ایده فیلم نقدی بر ازدواج های سنتی و در سنین پایین هست. دختری که هنوز به رشد عقلی خاصی نرسیده ( که بفهمه طرف مقابل خوبه یا بد ) و با اجبار پدر تن به ازدواج با هر کس که پدر خواست می ده.( در این فیلم حرفی از اجبار پدر زده نمی شه اما ازدواج های سنتی در کل همینه ) بعد اون طرف تو زرد از آب در میاد و یه آدم خشن بد رفتار بد مست هست. زندگی دختر تبدیل به جهنم می شه . از اون محیط فرار می کنه و در ارتش عاشق سرباز جوونی می شه و بهش هم نمی گه که متاهله. ازش بچه دار می شه و بعدا که گندش در میاد، پسره ازش جدا می شه و دختره می مونه با یه بچه رو دستش. فیلم می خواد بگه در ازدواج هایی که در گذشته ( فیلم مربوط به دوران جنگ جهانی دوم هست ) در سنین پایین شکل می گرفت و حق طلاق هم با مرد بود، در چنین شرایطی اگر زن خیانت کرد نباید بر او خرده گرفت. وقتی در سنین پایین مجبور به ازدواج شده و حق طلاق هم نداره و همسرش هم شبیه به یک حیوونه .

نمایش اسپویل
۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹

یک فیلم رده B خوب. میتونست خیلی‌ بهتر هم باشه. اتفاقا ایده تازه‌ای نداشت. اما خیلی سکانس‌ها مثل اولین تنهایی گرت در طبقه پایین هواپیما بسیار درست اجرا شده بود، چیزی که اتفاقا خیلی کارگردان ها یادشون رفته.

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۱۱

یک مسافر زن در یک هواپیمای جنگ جهانی دوم در حالیکه در حال مبارزه با یک موجود عجیب و هواپیماهای دشمن و در حین حال حفظ خانواده اش است و.... یک فیلم سرگرم کننده که داستان خود را به خوبی تعریف می کنند و به نظرم نادیده گرفته شده است .همین ! بر خلاف برخی ها هم دنبال هیچ نمادی در هر چیزی نباشید .

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۱۸

اگر اینایی که فمینیسم فمینیسم راه انداختن بدونن فمینیسم یعنی چی؟ نمیدونن!

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۱۹

خیلی هم افتضاح نبود افتضاح اینه که ضد زن باشی مثل اینایی که کامنت گذاشتن

نمایش اسپویل
بیشتر