دانلود فیلم Extraction 2 2023 (آزادسازی ۲) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Extraction 2 2023

آزادسازی ۲

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰

    اضافه شدن زیرنویس اختصاصی سی‌نما

  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۷

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

تایلر راک پس از اینکه در ماموریت داکا، بنگلادش از جراحات شدید جان سالم به در برد، اکنون بازگشته و تیمش آماده انجام ماموریت بعدی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۱

فیلم خوب شروع شد و در کل اکشن خوبی دارهف ولی فاقد موضوع قوی هست و ارزش امتیاز بالای 7 نداره. اصلاً قابل درک نیست که چرا جون خواهر زن سابق طرف مهمتر از جون دوتا دوست صمیمیشه! یکبار دیدنش فقط بخاطر صحنه های اکشن خوبش ارزش داره

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۲:۵۴

در این قسمت سعی شده به کاراکتر تایلر ریک (کریس همثورث) عمق بیشتری داده بشه و بیننده با گذشته این شخصیت آشنا بشه در نتیجه بخش درام فیلم رو افزایش دادند اما به نظرم اکثر سکانس های درام فیلم قابلیت تاثیرگذاری روی مخاطب رو نداره... اما در بخش اکشن با وجود اینکه چند جا هم مورد اصابت گلوله قرار نگرفتن تایلر ریک در حالی که تبدیل به هدف ساده ای شده بود مثل سکانس هواپیما فان بود اما در مجموع کلیت این سکانس ها بسیار عالی و قابل قبول دراومده ، مثل سکانس زندان گرجستان و ادامش تو قطار که این سکانس بدون کات واقعا محشر دراومده!!! سکانس های دیگه اکشن از جمله سکانس حمله تبهکاران گرجی در وین هم به شدت آدرنالین تزریق کنه!!! گلشیفته فراهانی در این قسمت نقش پررنگ تری رو ایفا کرده و بسیار عالی هم به خصوص از پس سکانس های اکشن براومده و اونایی که به انگلیسی صحبت کردن گلشیفته ایراد میگیرن بهتره انگلیسی رو از وزیر امور خارجه یاد بگیرن که از رو اونطوری صحبت میکنه!!! در آخر به خاطر سکانس های اکشن قوی که پیاده سازی بدون کات اون بسیار سخت بوده نمره ی 7.6 از 10 به این فیلم میدم.

نمایش اسپویل
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۰۱

فک میکنم این پوستری که این بالا برای فیلم گذاشتید و این دوتا کنار هم نشستن داخل فیلم ندیدم!

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۰۱

یکی از مزخرف ترین ۴یلم هایی که دیدم، کلا داستان و فیلمنامه که تعطیل، کارگردان عاشق کال اف دیوتی و جان ویک بوده قشنگ رفته کپی کرده، گلشیفته اومده بود ۴ بار بگه شیت و بره ۱۰ خط دیالوگ نداشت. میمیک صورت و حالت بازیش بیشتر به درد درام میخوره تا اکشن، همون میم مثل مادر که عالی بازی کرد نه اینجا که فقط خنده دار بود.

نمایش اسپویل
۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۲۵

بنظرم یکش ب مراتب بهتر بود 6/10

نمایش اسپویل
بیشتر