دانلود فیلم Aquaman and the Lost Kingdom 2023 (آکوامن و قلمرو گمشده) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Aquaman and the Lost Kingdom 2023

آکوامن و قلمرو گمشده

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۲۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    نسخه بلوری اضافه شد

  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۳۲

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

بلک مانتا درصدد گرفتن انتقام مرگ پدرش از آکامن می باشد. اکنون او که قدرت سه‌گانه سیاه را در اختیار دارد، به دشمنی سرسخت تبدیل شده و برای دفاع از آتلانتیس با برادر زندانی خود دوباره متحد می شود. آنها باید از قلمرو پادشاهی محافظت کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۱۶

مارول و دی‌سی قرار بود سر محبوبیت و پیشرفت با هم رقابت کنن، نه تولید مدفوع! چرا اینجوری شد پس؟ چی شد کار به اینجا کشید؟ محصولات سینمایی و تلویزیونی‌شون یکی از یکی پسرفته‌تر!!! اگه یه تکون اساسی به خودشون ندن جدی جدی دوره‌شون به سر میرسه. ولی در کل بعید میدونم چاره‌ای براشون مونده باشه. فیلم‌ها و سریالایی که تحت کنترل پروژه‌هایی مثل \"دنیای سینمایی دی‌سی/مارول\" منتشر میشن دیگه ابتذال و قهقرا رو بغل کردن. شاید فیلم‌های ابرقهرمانی‌ای که مستقل و خارج از جو مسموم این پروژه‌ها منتشر میشن (مثل The Batman) و واقعا محتوای سرگرم‌کننده ارائه میدن، شانسی برای ادامه و توسعه داشته باشن. آکوامن‌ها و کپتن ماروال‌ها دیگه آخر خطن. والسلام!

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۴:۵۴

بد نبود خیلی. فقط آخرش یکم لوس شد. من واقعا دلیل این همه هیت رو به امبر نمیفهمم. زندگی مردم به خودشون مربوطه و فقط میتونیم اونو در حیطه بازیگری نقد کنیم. اینگاری مابقی مردم دنیا فرشتگان درگاه خدا هستن و این بیچاره دربون جهنم

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۱۲

جالبه وقتی به جانی دیپ میرسه زندگیش به همه مربوط میشه و از فیلم هایی که خودش با هنرش باعث رشدشون شده کنار گذاشته میشه جالب شده دنیا؟

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲

به نظر من خیلی هم بد نبود. یعنی امتیاز ۶ مناسبش هست. اگه جاهایی که یه مقدار لوس میشد رو بزاریم کنار، جلوه های ویژه‌ ش رو دوست داشتم. یعنی در کل جدیدا برای این سبک فیلما، سعی می کنم بیشتر از تصویرش لذت ببرم تا خود داستان :)

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۱۳

این فیلم بود یا مقوا؟ پسر بچه نه ساله فیلمنامه می نوشت قشنگ تر از آب در میومد. این جک و جونورای بیخود چیه مدام داره به دی سی و مارول اضافه می شه؟

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۴۳

علت این امتیازای افتضاح امبرهرده ها...؟؟!!! بیچاره نیکول، بیچاره جیسون...

نمایش اسپویل
بیشتر