دانلود فیلم The Gray Man 2022 (مرد خاکستری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Gray Man 2022

مرد خاکستری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۲۱

    اضافه شدن انکود جدید

    WEB 4K HDR N0TTZ

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۷

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

در اروپا، یک مأمور عملیاتی سیا به آدمکشی تبدیل شده که از نیروهای مرموزی فرار می‌کند، زیرا در تلاش است جان دخترانی را نجات دهد که حتی نمی‌دانند او وجود دارد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۱۰

داستان اصلی کلیشه ای و ساده، اکشن خوب و دارای خلاقیت ولی گاهی هندی میشه که کارو خراب کرده، بازی بازیگرا قابل قبول، دیدنش برای سرگرمی خوبه

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۴

فیلمش خوب بود. داستان یکم ضعیف. امیدوارم قسمت دومش بهتر باشه

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷

وای خدا باورم نمیشه نتفلیکس به این فیلم و red notice بودجه کلان داده!!! فیلمنامه که چیزی نداشت، نه داستانی نه تعلیقی نه شخصیت پردازی فقط وقتشونو صرف اکشن فیلم کردند!!! سکانس پراگ جمهوری چک و سکانس نبرد پایانی در کرواسی اکشنش خوب بود باوجود خالی بندی هایی که داشت، اما سکانس هواپیما با سرعت سرسام آورش کاملا تمرکز رو از بیننده میگیره، آخر این سکانس هم که خالی بندی شد، تو هوا پرید چتر یارو رو گرفت انگار بعد سقوط اونم بدون چتر چیزی به اسم خلاء هم وجود نداشت!!! مسخره تر از اون سکانس وین اتریش بود که میراندا (آنا د آرماس) هنسن (کریس ایوانز) رو بیهوش کرده تو سکانس بعدی میبینیم هنسن رفته کرواسی مقر سی آی ای ولی سکانس بعدیش میبینیم سیرا سیکس هنوز صندلی عقب میرانداست و دارن با هم حرف میزنن، یعنی واقعا تدوینگر فیلم ترکوند اینجا!!! این فیلم نسخه ی ضعیفتر اکثر سری فیلم های جیمزباند و سه فیلم اول بورن با همون ایده و سناریو هست که به عنوان یک فیلم تجاری پاپ کورنی یکبار مصرف میشه ازش یاد کرد... رایان گاسلینگ هم اصلا خوب بازی نکرد، کریس ایوانز در نقش یک مامور سایکوپاتی بهتر از گاسلینگ بود و در مجموع بازی های فیلمم تعریفی نداشت... شاید بشه از بخش فنی و جلوه های ویژه به عنوان تنها بخش موفق فیلم نام برد... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۲۷

صحنه های اکشن خیلی خوبی داشت

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۹

بازیگرا واقعا عالین,اکشن خوبه اما داستان ضعیفه. در کل ارزش یکبار دیدن رو داره

نمایش اسپویل
بیشتر