دانلود فیلم The Flash 2023 (فلش) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Flash 2023

فلش

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۸

    اضافه شدن انکود جدید

    playHD, c0kE

فارسی

English

بری آلن یا فلش در زمان سفر می‌کند تا از مرگ مادرش جلوگیری کند، سفری که او را گرفتار یک واقعیت ثانویه بدون فراانسان‌ها می‌کند. بری از نسخه جوان‌تر خودش، یک بتمن پیرتر و یک سوپرگرل کریپتونی طرد شده کمک می‌گیرد تا از دنیا در برابر ژنرال زاد محافظت کند و به دنیای خودش برگردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳

ضعف گرافیک تو ذوق میزنه، ولی مفهوم داستان عمیق و جالبه. ظاهراً داستان سفر در زمان و جهان های موازی مزه داده، بعد از دکتر استرینج و اسپایدر من و اونجرز اند گیم حالا نوبت فلش بود که ببرنش تو اون فضا. در کل بنظرم امتیاز 6.8 براش کافی و مناسبه، نه کمتر.

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۵۰

خیلی با نسخه انیمیشنیش تفاوت داشت، اون خیلی بهتر از این بود از لحاظ داستانی البته تک و توک سکانس خوب داشت 6.5/10

نمایش اسپویل
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۹

به نظر من مشکل DC نه جلوه های ویژه اس نه خط داستانی و نه حتی انتخاب اشتباه بازیگر. مشکلش اینه که نمیتونه یه مسر صاف و مستقیم رو ثابت بره جلو. الان بیشترین مقایسه رو بین DC و MArvel داریم. سر انتخاب رابرت داونی برای نقش آیرون من، خیییلی اون موقع طرفدارا واکنش نشون دادن یا سر همین اسپایدر من تام هالند اما مارول انقدر برنامه ریزی دقیقی داشت و انقدر به خودش اعتماد داشت که هی وسط داستان بازیگر عوض نکنه! الان هنری کویل رو از سوپر من کنار گذاشتن، بن افلک رو از بت من، بعد این وسط یهو یه فیلم مستقل از بتمن میاد، بعد جوکر جرد رو میزارن کنار.... لامصبا چتونه! یکی رو انتخاب کنین برین جلو دیگه! همینه که فروش میاد پایین و بودجه برای فیلمای بعدی نمیمونه و این میشه وضع CGI و جلوه های ویژه

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۵۶

این وضع فیلم های کمیکی وارنر رو میبینم نگران میشم به دنیای dc جیمزگان

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۵۸

جدا از جلوه ها ویژه، فان بود اکشولی.

نمایش اسپویل
بیشتر