دانلود فیلم The Thing 1982 (موجود) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Thing 1982

موجود

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۵۷

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, Tigole, x0r, RARBG

  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۰۷

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

فارسی

English

دانشمندان با یک موجود فضایی روبرو می شوند که مدام تغییر شکل می دهد، و در واقع به شکل کسانی که به قتل می رساند، در می آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۳۲

مشخصه زمان خودش با امکانات اون زمان واقعا شاهکار محسوب میشه، تعلیق های زیبا، موسیقی به یاد موندی و سردی و ناامیدی و بدگمانی از امضاهای فیلمه ،ولی الان چیزی برای ارائه نداره. فقط اگه عاشق کارای کلاسیکید ببینیدش

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴

شاهکار کارپنتر. فیلم موجود که ادامه نسخه قبلی این فیلم هست که درسال ۱۹۵۱ ساخته شده، داستان چندتا محقق رو در قطب جنوب میگه یه سری جنازه عجیب و غریب در یکی از ایسگاه های نوروژی پیدا میکنند. هیچ فیلمی نیست که به اندازه این فیلم توانسته باشه فضا سازی کنه و به راحتی حس تنهایی، ترس، اظطراب و بدگُمانی رو نشون بده؛ مخصوصا با موسیقی خاص انینیو موریکونه. نتها بهترین فیلم ترسناک هست که تاحالا ساخته شده بلکه بهترین فیلم علمی تخیلی هست که تاحالا ساخته شده در کنار تیغه سوار و متروپولیس.

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۶:۰۰

اگر به اعتبار رتبه imdb میخواید ببینید ، اینکارو نکنید . فیلم متوسطیه ، ایده ی خوبی که پردازش ضعیفی داره

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۰

از این چندتا اثری که از آقای کارپنتر دیدم این فیلم بهترین فیلمی بوده که ازش دیدم یکی از بهترین فیلم های ترسناک دهه هشتاد سینما 7/5 از 10

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۲۶

سرد،‌ جذّاب، بی‌رحمانه، نبوغ‌آمیز، زیبا. جدا از اینکه یک علمی-تخیّلیِ کلاسیک و کالته، این فیلم از بهترین فیلم‌های زیرژانرِ Monster-horror SiFi محسوب می‌شه در کنار Alien 1979.

نمایش اسپویل
بیشتر