
Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023
مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا
- Peyton Reed
- PG-13
- ۲ ساعت و ۴ دقیقه
فارسی
English
اسکات لانگ به همراه دوستانش در قلمرو کوانتومی به کاوش می پردازند، در آنجا با موجودات عجیب و غریبی روبرو می شوند و ماجراهایی را تجربه می کنند که فراتر از محدودیت های آنها می باشد.


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ninaz
ninaz
۲۹ تیر ۱۴۰۳ ۲۲:۵۰
چرتوپرت
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_472103
u_472103
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۴۴
افتضاح
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Karoakhgar82
Karoakhgar82
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۴۴
سبک تخیلی هم قبلا واقعا جذاب بود مثل سری اول اونجرز یا مرد عنکبوتی و این نوع سبک طرفدار زیادی هم داره و بعضی وقتا دیدن یه فیلم اینجوری بد نیس ولی بنظر من این فیلم بدترین و فیلم سینمای جهان بود به دلیل سناریو و جلوه های ویژه فاجعه ای که داشت
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Saeed10101
Saeed10101
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۱۴
خوب نبود. این شخصیت کنگ نیاز به کار بیشتری داره. تانوس واقعا اینفینیی و اند گیم رو روی دوش حمل کرد. 5 از 10
Saeed10101
Saeed10101
ziz.mo94
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۴۴
اره درسته، فعلا سریال ها داره بهتر از فیلم ها میشه. منتظر وات ایف و لوکی فصل دو هستم.
۲
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ziz.mo94
ziz.mo94
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۰۰
اینفینیتی و اندگیم دو فیلم آخر فازهای قبلی بودن.برای قضاوت کردن کانگ باید تا فیلمهای آخر صبر کنیم. البته در کل فاز جدید به خوبی سه فاز اول نیست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
kamran62
kamran62
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
رنج سنی مارول و دی سی خیلی پایین اومده. انگار قصه های شاه و پری واسه بچه هاست. اون از تور این از این. فاز جدید بچه گونه شده. یه لک پانتر اون وسط بدک نبود
۶
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ