دانلود فیلم Monster Hunter 2020 (شکارچی هیولا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Monster Hunter 2020

شکارچی هیولا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۳۶

    اضافه شدن انکود جدید

    AdiT

فارسی

English

بعد از انتقال ستوان آرتمیس و سربازان وفادارش به دنیایی جدید، آن ها درگیر نبردی سخت برای بقا، در برابر تعداد زیادی از دشمنان با قدرت هایی فوق العاده، می شوند. این فیلم بر اساس یک بازی ویدئویی با همین نام، ساخته ی کمپانی کپکام، ساخته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۳۲

ده برابر از فیلمای مارول بدتر بود ...

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۰۰

10x0=0

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶

یکی دو ماه بود که روی هارد داشتمش ، مطمئن بودم که یه اثر آبکی باشه اما وقتی تماشا کردم ، اول باید بگم که تا لحظات آخر فیلمنامه برای سورپرایز چیزی داره ، دوما که از لحاظ بصری حقیقتا قویه ، اصلا تینیجری هم که باشه باز هم جلوه های ویژه ی عالی ای داره بعضی کاراکتر ها انگار از توی کتاب داستانای کودکان یهو به فیلم اضافه میشن که خب این بیشتر جای تعجب داشت واسم اینقدر که این فیلم توی کامنتها و امتیاز مردمی خورده توو سرش حقش نیست من بازیشو ندیدم علاقه ای هم به این سبک بازی ندارم اما در حد یک فیلم حقیقتا خوب بود ... ۱۲۰ درصد فیلم اکشن بود و خب طبیعتا تخیلی ... بازهم تاکید میکنم ، انصافا جلوه های ویژه خیلی قوی بود ... من که راضیم

نمایش اسپویل
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۳۱

به شخصه تا این لحظه نشده بود که یه فیلمو از وسطش ول کنم و کلا پاکش کنم و حرص حجمی که بابت این اشغال حروم کردم بخورم

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۴۵

ب غایت نابود . چجوری دوستان میگن جلوه هاش خوب بود ؟؟؟؟

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۱۴

اول از همه جلوه های ویژه فیلم و صداگذاری فیلم دلچسب بود.هنرپیشه ها که ضعیف بودن.داستان بنظرم جالب بود.من کلا داستان در مورد دنیاهای موازی رو دوس دارم.فیلم شروع خوبی داره ولی متاسفانه داستان خیلی سطحی هست و عناصر زیادی برای درگیر کردن مخاطب نداره.اگر به این سبک فیلم ها علاقه دارین ببینین چون میشه یکبار دید.اگرم به این سبک علاقه ندارین که اصلا سمتش نیاین.

نمایش اسپویل
بیشتر