دانلود فیلم The Witches 2020 (جادوگرها) با تماشای آنلاین

The Witches 2020

جادوگرها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۵۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۰:۱۲

    اضافه شدن انکود جدید

    CtrlHD, LoRD, Tigole, x0r

فارسی

English

این فیلم بر اساس کتاب کلاسیک "جادوگران" نوشته ی رولد دال در سال هزار و نه صد و هشتاد و سه، ساخته شده است و داستان ترسناک، خنده دار و خلاقانه ی یک پسر بچه ی هفت ساله را روایت می کند که در زندگی واقعیش با جادوگران روبرو می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۰:۲۳

چند تا نکته راجع به فیلم اگه ژانر فانتزی دوست دارین برای یه بار دیدن خالی از لطف نیست اصلا ترسناک نیست تو این فیلم دنبال یه فیلم فانتزی و با یه داستان خاص مثل pans labyranth نباشید این فیلم یه داستان ساده رو داره بازی ها و جلوه های ویژه خاصی هم نداشت خیلی میتونست روی جلوه های ویژه کار بشه که کار نشده بود شخصا تو فیلم همش یاد موش سرآشپز بودم خخخ

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۵۷

وای من کتاب اینو هزار بار خوندممم هورااااا فیلمشم هست :))))

نمایش اسپویل
۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۷

فیلم بر اساس کتابی از رولد دال است که نویسنده کودکانه. به همین علت بنظر برخی بچگانه اومده چون اصولا برای دوره سنی پایین ساخته شده. ولی باید بگم اصلا خوش ساخت نیست و بازیهای ضعیفی دارند بازیگران. آن هاتاوی که بسیار بد بازی میکنه. از رابرت زمکیس انتظار بیشتری میرفت.

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۸

فیلم به شدت بی محتوا و از نگاه بزرگسالانه شاید مناسب برای کودکان اما به شخصه میگم اصلا برای کودکان هم جالب و سرگرم کننده نیست به نظرم بهترین صفت برای این فیلم حال بهم زنه حتی حضور بانو هاتووی هم نتونسته کمکی به این فیلم با چنین فیلمنامه ای بکنه!

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۵۸

خب فیلم جالبی بوود و بیشتر مناسب سنین نوجوان هست.میتونستن بهتر از اینم کار کنن ولی خب روی هم رفته سرگرم کننده بود.

نمایش اسپویل
بیشتر