دانلود فیلم Suspiria 1977 (سوسپیریا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Suspiria 1977

سوسپیریا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۲۶

    اضافه شدن انکود جدید

    SA89

  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۵۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

سوزی، یک رقاص باله ی آمریکایی، به فرایبورگ آلمان میرود تا در این آموزشگاه معروف باله به تعلیمات خود ادامه بدهد, غافل از اینکه این مدرسه...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۹

من اول remakeشو دیدم(suspiria 2018)بعدش این اوریجینالو دیدم ولی با اینکه زیاد برام جالب نبود ولی نسخه ی جدیدشو بیشتر میپسندم

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۴۹

خوشم نیومد داستانش جذاب نیست که هیچ غیر معقوله و مسخره به نظر میرسه این همه اِهِن و تلپ یک ساعت و نیم وقت بزاری که جادوگری وجود داره خُب که چی؟!

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

نکته‌ی عجیب فیلم اینه که هر بازیگری به زبان مادری خودش حرف زده و امکان داشته بازیگرا اصن نفهمن طرف مقابل چی گفته با این حال فیلم یکپارچه مونده و در کنار اون استفاده ی قشنگی از رنگ ها در صحنه های مختلف داره من با اینکه خیلی ژانر وحشت رو نگاه نمیکنم، میتونم بگم این فیلم رو پسندیدم .

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۰۴:۰۹

از جمله فیلم هایی هسش که علنا محافل جنایت کار جادو و جادوگری رو در غرب که سالهاست محققان ایرانی دارن اونها رو افشا میکنن رو لو داده و بیان میکنه که چه ابعادی رو موضوع جادو در برمیگیره . مستند سازان و فیلم سازان زیادی این محافل رو افشا کردن و با بالا رفتنه سطح آگاهی مردم و البته سرعت انتقال این نوع موضوعات اجماعی جهانی بر ضد این محافل براه خواهد افتاد که باعث سقوط بسیاری خواهد شد .

نمایش اسپویل
۱۰ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲

کاملا درسته دوست عزیز حرفاتون و اصلا هم غیر منطقی نیست. فیلم های چون ارباب حلقه ها و هری پاتر نیز به این محافل کثیف اشاراتی کردند و در پرده برداری از راز های اونا کوشیدند. به امید روزی که دست همه این جادوگران(بخصوص امثال ولدمورت،پروفسور اسنیپ و همچنین گندالف خاکستری) رو بشه و مجازات کارهاشون رو ببینن و در آزکابان تا ابد حبس بشن.

نمایش اسپویل
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۴

چی؟!! :))))))

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۰

این فیلم یکی از فیلم های مهم کلاسیک ترسناک است که دیدنش را به همه ی سینما آموزان پیشنهاد می دهم.

نمایش اسپویل
بیشتر