دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 (مورتال کامبت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mortal Kombat 2021

مورتال کامبت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K HQMUX

  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole, PaHe

فارسی

English

بوکسوری ناکام یک راز خانوادگی را کشف می کند که او را به یک تورنمنت به نام "نبرد فانی" رهنمون می کند و در آنجا با گروهی از مبارزان ملاقات می کند که برای نجات قلمروها از دست جادوگر شیطانی به نام شانگ تسونگ تا سرحد مرگ می جنگند. ( فیلم بر اساس بازی های ویدیویی).

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰

به طرفدارای دو اتیشه ی مورتال کامبت پیشنهاد میکنم نبینن این زباله رو.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۵۷

دقیقا نسخه سال ۱۹۹۵ خیلی جلوتر بود از این آشغال

نمایش اسپویل
۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۴۱

به معنای واقعی کلمه خوب بود. کاملا سورپرایز شدم. اما این فیلم کاملا برای افراد خاصی ساخته شده. کسایی که یه عمر با گیم های رترو و دوره آرکید، نینتندو سوپر ان ای اس و سگا جنسیس و حتی قبل تر بزرگ شدن. حتی یه گیمر مدرن نمیتونه باهاش ارتباط بگیره، غیرگیمر که جای خود داره. تو این فیلم یه رد خیلی قوی از اکشن به شدت گوفی و احمقانه و فان از دهه 80 میلادی وجود داره که کاملا به جا هست و حس نوستالژیک مخصوص ش رو خوب رو منتقل میکنه از نظر کیفیت ساخت هم با توجه به نکات بالا خوب بود و اصلا شبیه فیلم های افتضاح قبلی نبود در کل فیلم برای سن های 40-30 سال و حتی بالاتر مناسبه که اون دوره دیوانه وار آرکید رو با چشم دیدن. یا دست کم علاقه زیادی بهش دارن و در کل ... این یه اثر کاملا پاپ کورنیه و این خوبه که خودش میدونه چیه و دقیقا همون هست، سعی نمیکنه به طور مصنوعی یه اثر مثلا عمیق و فلسفی باشه. منتظر قسمت بعد ام. امیدوارم همین نکات رو رعایت کنن.

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱

متاسفانه سازندگان مورتال کمبات از یاد برده اند که در مورتال کمبات خوب و بد نداریم در مورتال کمبات باختن به معنای بد بودن نیست خوب و بد را مهارت هر بازیکن تعیین می کنه ! متاسفانه دوباره چین هراسی و روس هراسی بر یک داستان خوب در خالییود چیره شد

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۰۹

شخصیت پردازی، داستان، بازی بازیگرا همه در حد 3 از 10. نمیدونم چرا سعی نمی کنن فقط به جای صحنه های اکشن آبکی، یکم روی خط داستانی فیلم یا شخصیت پردازی ها کار کنن. یه فیلم اکشن که فقط نیاید یه سری آدم و وسایل رو به جون هم بندازه!!!

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷

موافقم ;)

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۰۷

با عرض معذرت... افففتتتضضضاححح بود.

نمایش اسپویل
بیشتر