دانلود فیلم Rambo: Last Blood 2019 (رامبو: آخرین خون) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Rambo: Last Blood 2019

رامبو: آخرین خون

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۴۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K DON, 4K BeiTai

  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۴۰

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD

فارسی

English

رامبو حال باید با گذشت ه‎اش روبرو شده و از مهارت‎های جنگی بی رحمانه‎اش کمک بگیرد تا در آخرین ماموریتش، انتقام بگیرد. این فیلم داستان انتقامی مرگبار است و آخرین قسمت این سری می‎باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ شهریور ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸

به حدی این فیلم فیلمنامه ضعیف و غیرمنطقی داشت ، به حدی کارگردان فیلم ضعیف عمل کرد و چیزی برای ارائه نداشت ، به حدی فیلم باعجله سرهم بندی شد که تنها میشه از کلمه ی فاجعه برای توصیف این فیلم که آخرین اثر از سری فیلم های رمبو هست رو گذاشت... رمبو از جنگ ویتنام تا فیلم قبلی تو میانمار یه چیزی بالغ بر 50 سال رو پیش خونوادش نبود بعد تو همین چند سال یه برادرزاده پیدا کرد که دختر ناتنیش شد و بزرگش کرد و وصله ی جونش شد و از اونطرف هم تمام این مدت کنار مادربزرگ این دختر (گابریلا) بود؟ اصلا با عقل جور در نمیاد! برادر رمبو چقدر باهاش اختلاف سن داشت مگه میشه؟؟؟ تونل با این عمق و دراز و طویل رو رمبو به چه علت در مزرعشون حفر کرد؟؟؟ از قبل اطلاع داشت باید روزی با رئیس کارتل مواد مخدر و قاچاق انسان روبرو بشه؟؟؟!!! ابلهانه نبود برای برانگیختن خشم این رئیس کارتل مواد مخدر مکزیکی سر برادرشو بکنه با خودش ببره وسط جاده بندازه؟؟؟!!! بعد مرگ گابریلا هم اینقدر سیلوستر استالونه بد بازی کرد و اینقدر زود سرهم بندی شد حتی این سکانس هم نتونست اشک کسی رو دربیاره!!! از فیلمنامه احمقانه و پرایراد فیلم هم که بگذریم اکشن 10 دقیقه آخر فیلم هم حرفی برای گفتن نداره!!! خشونت جنون وار و بی رحمی رمبو برای سلاخی و مثله کردن و زجر دادن دشمنانش بماند بدون هیچ چالش و تحرکی بود که خوب اینو به حساب پیری رمبو میشه گذاشت که نمیتونست مثل دوران اوج جوونیش کمان به دست و مسلسل رو شونه به قلب تانک ها و هلیکوپترهای دشمن بزنه ، تمام تله گذاری های رمبو بدون هیچ چالشی جواب داد که این احمقانست!!! نمره ی من به این فیلم 6.5 از 10.

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۲۱

فیلم قشنگی بود لذت بردم

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۰۶

فیلم جالبی بود خصوصا اون قسمت که به بخش تجارت روسپی ها پرداخته شده بود و همینطور سکانس آخر و پاان راه رمبو.به افتخار تمام رمبوهایی که دیدیم امتیاز 8 رو دادم وگرنه این قسمت امتیاز 5 براش کافی بود.

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴

بولشتی دیگر از آقای بازیگر ببخشید آقای عضله

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲

در کل خیلی جالب نبود

نمایش اسپویل
بیشتر