دانلود فیلم The Dead Don’t Die 2019 (مرده‌ها نمی‌میرند) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Dead Don't Die 2019

مرده‌ها نمی‌میرند

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷

    اضافه شدن انکود جدید

    EA

  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۱۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان مردم شهری به اسم کانترویل که متوجه میشوند توسط گروهی از زامبی ها محاصره شده اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷

چقددد بد بود

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۴۸

اولین فیلمی بود که از جیم جارموش دیدم. فوق‌العاده لذت بردم. به همه دوستان سینمایی پیشنهاد میکنم. البته همون‌طور که تو کامنت ها می‌بینید دوستانی که برای سرگرمی فیلم میبینن زیاد دوست نداشتن. پس اگه دنبال فیلم پاپ کورنی هستید نبینید

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۰

ژانر کمدی ترسناک رو همه دوس ندارن. اگه ازین ژانر خوشتون میاد ببینینش

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲

اگه مخاطب عام سینما هستین احتمالا نه از جنس ترسناکیش خوشتون بیاد نه از جنس طنزش. به خصوص اگه با این ژانر ترسناک‌کمدی (Horrible comedy) آشنا نیستین... ولی اگه بعد فیلما درباره فیلم فکر میکنین ، احتمال داره بشدت ازش خوشتون بیاد.

نمایش اسپویل
۵ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۰۱

دنیای (مردگان نمی‌میرند) دنیایی است پلاستیکی که انسان هایش آنقدر منفعل عمل می‌کنند که انسان بودن همه آنها را زیر سوال می برد با تمام ارزشی که برای جیم جارموش قائلم عنوانی ضعیف را در کارنامه اش ثبت کرد. فکر می‌کنم پوچ گرایی جارموش به اوج خود رسیده و نوع روایت مضامینش آنقدر در لفافه بوده که خارج از اصول و خسته کننده است. هاوارد فاکس می‌گوید اگر کسی پیامی دارد باید به تلگرافخانه برود من کاملا با حرف اون موافق نیستم پیام دادن بد نیست اما پیامی که خارج از هر رادیکال باشد به درد سینما نمی‌خورد واقعا نتونستم درک کنم که حضور سلنا گومز تو فیلم بخاطر چی بود و حتی بیل موری که اونم بهتر بگم به خاطر دوستی قدیمی که با جارموش دارند هست. واقعا اگر اونا از فیلم حذف می شدند چه اتفاقی می افتاد...! (هزینه های تهیه بازیگر) به سخره گرفتن ترامپ و سیاست های اون و مردم آمریکا با نوع روایتش از زامبی ها و مردم شهر و قایم شدن پشت چهره زامبی ها از جارموش بعید بود و چه بسا میتونست با ساختن یه فیلم سیاسی خیلی راحتر حرفشو بزنه.

نمایش اسپویل
بیشتر