کیفیت Web-DL 1080p از انکودر NTg و با حجم 7.18 گیگ در سایت های دیگه به اسم Web-DL Full HD 1080p آپلود شده. ? واقعاََ Full HD هست یا برای جذب مخاطب چنین دروغی مینویسن. اگر واقعاََ Full HD هست پس چرا 30ـنما ننوشته؟!
نسخه Full HD برای BluRay هست
اگه اینجوری بخوایم حساب کنیم تمام سورس ها میشن Full HD، اما درست نیست
مثلا نسخه HDRip 1080p حجمش 7 گیگ باشه با این حساب باید بشه Full HD که درست نیست
سایت های همکار ممکنه خیلی کارا بکنن اما 30نما روند خودشو داره
سلام 30نما !!!! یک سوال "؟؟؟؟؟" فایل Director's Cut رو کی میگذارید ؟ یک دقیقه از اینی که هست بیشتره و کلی داستان تو همون 1 دقیقه هست هااااااااا. جان کاربرای عزیزت (: (: (: اونو پیدا کنی هااااا
سلام
چیزی منتشر نشده دوست عزیز
4 دقیقه طولانی تر هست، اگر منتشر بشه در زمان انتشار بلوری هست
ممکنه فقط به صورت Extra باشه
به هر شکلی که منتشر بشه، ما قرار خواهیم داد
پرسش و پاسخ
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
richard
richard
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۰:۱۲
سلام حالا که دیگه mkvcage نمیاد..چه انکودی رو پیشنهاد میدین حول همون کیفیت و حجم؟ انکود خودتون چطوره؟ پاش میرسه؟
MEHRIAN
MEHRIAN
richard
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱
کدک 265 اگه مشکلی ندارین انکود اختصاصی دانلود کنید کیفیتی عالی داره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
richard
richard
MEHRIAN
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸
یعنی yify از انکود خودتون بهتره؟ کلا میخواستم راجب انکود خودتون بدونم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
MEHRIAN
MEHRIAN
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۲
YIFY مشابه mkvcage هست 265 هم اگه مشکلی ندارین psa عالیه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ramtinzagan
ramtinzagan
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱
چرا دیگه انکورد MkvCage قرار نمیدید!!!
ADM9
ADM9
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸
اخبار سایت رو مطالعه کنید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Masih1947
Masih1947
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲
کیفیت Web-DL 1080p از انکودر NTg و با حجم 7.18 گیگ در سایت های دیگه به اسم Web-DL Full HD 1080p آپلود شده. ? واقعاََ Full HD هست یا برای جذب مخاطب چنین دروغی مینویسن. اگر واقعاََ Full HD هست پس چرا 30ـنما ننوشته؟!
MEHRIAN
MEHRIAN
Masih1947
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۲۱:۴۸
بله Full HD هست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Masih1947
Masih1947
ADM9
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰
ببخشید کیفیت BluRay 1080p از انکودر SPARKS، احیاناََ Full HD نیست؟! ?
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ADM9
ADM9
Masih1947
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۳۳
خواهش میکنم، موفق باشید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Masih1947
Masih1947
ADM9
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱
ممنونم از توضیحاتتون. :) واقعاََ برام سؤال شده بود که آیا برای کیفیت وب هم نسخه Full HD داریم؟! که الآن به جوابم رسیدم. ;) 30ـنما کارش دُرسته.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ADM9
ADM9
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۳۵
نسخه Full HD برای BluRay هست اگه اینجوری بخوایم حساب کنیم تمام سورس ها میشن Full HD، اما درست نیست مثلا نسخه HDRip 1080p حجمش 7 گیگ باشه با این حساب باید بشه Full HD که درست نیست سایت های همکار ممکنه خیلی کارا بکنن اما 30نما روند خودشو داره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
nXFiles
nXFiles
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۳۱
سلام 30نما !!!! یک سوال "؟؟؟؟؟" فایل Director's Cut رو کی میگذارید ؟ یک دقیقه از اینی که هست بیشتره و کلی داستان تو همون 1 دقیقه هست هااااااااا. جان کاربرای عزیزت (: (: (: اونو پیدا کنی هااااا
ADM9
ADM9
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹
سلام چیزی منتشر نشده دوست عزیز 4 دقیقه طولانی تر هست، اگر منتشر بشه در زمان انتشار بلوری هست ممکنه فقط به صورت Extra باشه به هر شکلی که منتشر بشه، ما قرار خواهیم داد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
MHNazari97
MHNazari97
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۱
سلام کیفیت صدای دو گیگی بهتره؟؟ یا مثل همن؟؟؟ میشه فهمید چی میگن چون نسخه یک گیگیش نمیشد فهمید
MEHRIAN
MEHRIAN
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۸
نسخه HDCam کلا کیفیت خوبی نداره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ