دانلود فیلم Jumanji: The Next Level 2019 (جومانجی: مرحله بعدی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Jumanji: The Next Level 2019

جومانجی: مرحله بعدی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

چند دوست برای نجات یکی از دوستانشان به جومانجی باز می گردند، اما درمی یابند هیچ چیز مطابق انتظار آنها نیست. بازیکنان بایستی از مراحل دشوار صحرای سوزان, کوهستان های پربرف و تله های مرگبار به سلامت عبور کنند تا بتوانند از خطرناک ترین و مرگبارترین بازی جهان خارج شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۳۳

متاسفانه طبق یک عادت غلط قبل از دیدن فیلم اومدن تو این سایت و نظرات رو خوندم.که ای کاش این کارو نمیکردم بر خلاف نظر اساتید با توجه به ژانر و موضوع فیلم،فیلم خوبی بود اصلا ابدا این فیلمو به کسایی که زیاد فیلم میبینن چون وقت زیاد دارن یا با نگاه نقد و موشکافانه فیلم میبینن یا دنبال اثرات ناب سینمایی میگردن توصیه نمیشه اگر میخواید برای یک لحظه ذهنتو از تمام مشکلات روزمره خالی کنی و بخندی به هیجان بیای این فیلم فیلم خوبی.عالی نیست.اما خوبه و حتما ازش لذت میبری پیام فیلم برای رفاقت بسیار عالی بود

نمایش اسپویل
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۲۷

ینی داداش حقققق گفتیا... یطوری مردم میان توی این نظرات نقد میکنن فیلمو که اصلا انگار IMBD رو خودشون ساختن...

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۵۶

فیلم جدی نیست، قرار هم نبوده جدی باشه. اما سرگرم کننده هم نیست! بیشتر خسته کننده است و حوصله سربر. جک بلک و کوین هارت دو تا کمدین خیلی خوبن اما تو این فیلم واقعا هیچ چیز برای خندوندن نداشتند، ضعف فیلمنامه! خلاصه اینکه از نظر هیجان معمولی، از نظر کمدی ضعیف، از نظر داستان ضعیف! حیف وقت. کاش حداقل چهارتا صحنه خنده دار داخلش گذاشته بودند! انگار بار کل داستان رو قرار بوده راک به دوش بکشه! هم از نظر طنز هم از نظر اکشن! انگار به بچه راک گفتن فیلمنامه بنویس! اون هم همه چی رو برای بابای خودش گذاشته :دی خلاصه اینکه نسخه اول به مراتب بهتر بود، حداقل خلاقیت داشت و تکراری نبود. وقتی با فیلمهای کمدی هیجانی دیگه مثل نقاب زورو یا مومیایی مقایسه میکنم میبینم هیچ حرفی برای گفتن نداره، واقعا دهه نود دهه طلایی سینما بود.

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۴۲

معمولی بود 6/10

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵

یه فیلم فان دقیقا اگر با قبلیش حال کنین اینم باحاله . خوب بود 8 از 10

نمایش اسپویل
۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۱۴

قبل از تماشا فکر میکردم که فیلم نسبت به نسخه اول ضعیفتر بشه، ولی خوشبختاته خوب بود و مثل نسخه قبلی سرگرم کننده بود اگه از قسمت اول خوشتون اومده از این هم خوشتون میاد.

نمایش اسپویل
بیشتر