
Avengers: Endgame 2019
انتقامجویان: آخر بازی
- Anthony Russo
- PG-13
- ۳ ساعت و ۱ دقیقه
فارسی
English
پس از اینکه تانوس نیمی از سیاره را از بین برد، گروه انتقامجویان باید برای بازگشت به حالت اولیه، دست به کار شوند.

فارسی
English
پس از اینکه تانوس نیمی از سیاره را از بین برد، گروه انتقامجویان باید برای بازگشت به حالت اولیه، دست به کار شوند.
پرسش و پاسخ
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Mobinf2004
Mobinf2004
۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۵۹
سلام خسته نباشید من هنوز اشتراک نخریدم میخام مطمئن بشم الان اشتراک خریدم لینکای دانلود باز میشه ؟ بعد سرعت لینک ها چطوره؟ ممنون جواب بدید
MEHRIAN
MEHRIAN
۲۰ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۵۲
پشتیبانی آنلاین داریم اونا پیام بدین
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mi8479
Mi8479
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۲
با سلام ممنون میشم راهنمایی کنید که برای این فیلم انکود YIFY با کیفیت 4k بهتر است یا انکود Geek با کیفیت 1080p ؟
MEHRIAN
MEHRIAN
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۳۳
انکود Geek خیلی بهتره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mosstafa2m66
mosstafa2m66
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۴۷
دوستان یه سوال در مورد کیفیت ها دارم اساتید جواب بدن لطفا بنده اعتیاد زیادی به این دارم که فیلم های مورد علاقه ام رو با بالاترین کیفیت دانلود کنم و نگاه کنم و آرشیو کنم . الان هم میخوام فیلم هایی رو پاک کنم و 4k جایگزین کنم الان موندم که چرا نسخه های HDR ( رزولوشن 3840x2160 ) که هم رزولوشن و هم بیت ریت بالاتری دارن توی لپ تاپ که اسکرین شات ها رو میبینم خیلی کم نور به نظر میرسه در مقابل full hd ها و امثال اون ( 1080 ) خیلی روشن و شفاف دیده میشه . البته تو اسکرین شات ها چون همیشه full hd یا remux گرفتم دیدم . دلیلش چیه چون منطق میگه کیفیت 4k بالاتره و توی آموزشات هم هست که نسخه های HDR رنگ های شفاف و روشن دارن اما من چیزه دیگه ای میبینم ممنون میشم راهنمایی کنید یه وقت بیخود 60 گیگ دانلود نکنیم
MEHRIAN
MEHRIAN
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶
دلیلش اینه که نمایشگرتون از HDR پشتیبانی نمیکنه <a href="/knowledge-base/چگونه-ویدئو-های-hdr-را-در-سیستم%e2%80%8c-های-خانگی" target="_blank" rel="noopener noreferrer nofollow ugc">این آموزش</a> رو مطالعه کنید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
hooman817
hooman817
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۰۱
هنوز صحنه های حذف شده و پخش شده در دیزنی پلاس نیومده؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mi8479
Mi8479
۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۳
سلام خواهشمندم انكودر هاي adit يا p2p با كيفيت imax را بذاريد. Adit imax يا p2p imax
MEHRIAN
MEHRIAN
۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰
نسخه imax نداره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ