دانلود فیلم Replicas 2018 (کپی‌ها) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Replicas 2018

کپی‌ها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۴

    اضافه شدن انکود جدید

    SbR, LoRD, RARBG

فارسی

English

داستان دانشمندی که بعد از اینکه خانواده‌اش در یک تصادف کشته می ‎شوند، از هیچ کاری دریغ نمی‌کند تا آنها را به زندگی برگرداند.

پرسش و پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۱۲

سلام. چرا نمیشه در آرشیو ها ، سریال ها رو بر اساس ژانر مرتب سازی کرد؟

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹

سلام این کار رو باید از جستجو پیشرفته که در صفحه اصلی موجوده انجام بدین.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۳۲

سلام! می بخشید یادمه نسخه های قبلی که هاردساب داشتن 106 دقیقه ای بودن (حتی از همین انکودر EVO اگه اشتباه نکنم). توی سایت imdb هم زمان فیلم 107 دقیقه هست. اما این دو تا فایل جدید 102 دقیقه ای هستن. ماجرای این 5-4 دقیقه کم داشتن؛ می دونید چیه؟ یعنی اینا کامل نیستن؟ منتظر نسخه کاملش بمونم؟ پیشاپیش ممنونم از راهنمایی تون.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۱

بعضی از فیلم ها زمانی که در سایت IMDB وارد شده با زمان اصلی فیلم متفاوته دلیلش رو هم نمیدونم دقیقا.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۵۹

سلام مجدد! قول میدم این آخرین بار باشه که مزاحم میشم! اولا ممنون که حدسم رو تایید کردید. من یه لیست چند تایی از فیلم ها دارم که زمانشون با زمان imdb فرق میکنه. بحث DC و Extended Edition و ... هم نیست. مثل همین فیلم هستن. گذاشته بودم تو لیست اطلاع رسانی که نسخه کاملشون که اومد بگیرم. حالا که شما حدسم رو تایید کردید میرم چک می کنم که اگه بحث fps باشه اونا رو هم بگیرم. بازم بی نهایت ممنونم! راستش این بحث نوتیفیکیشن قبلا هم پیش اومده بود. من چند وقت پیش درخواست نسخه 1080 فیلم Quills 2000 رو دادم (فیلم هم مثل همین توی لیست اطلاع رسانیم بود)؛ که محبت کردید و ظرف کمتر از 3-2 روز قرار دادید. اما برام نوتیفیکیشنی نیومد. من همینطوری گفتم یه چکی کنم؛ که دیدم بله؛ نسخه 1080-ش قرار گرفته. جالب هم این بود که در مورد Quills (و شاید همین فیلم؛ اینو مطمین نیستم)؛ فیلم حتی بالا هم نیومده بود. یعنی با وجود اضافه شدن نسخه (فایل) جدید؛ جاش توی لیست فیلم ها تغییری نکرده بود (مثلا برای Quills؛ توی چند صفحه آخر فیلم ها قرار نداشت؛ الان رو نمی دونم؛ شاید درست شده باشه؛ همون موقع رو عرض می کنم). امیدوارم تونسته باشم منظورم رو منتقل کنم! می بخشید طولانی شد؛ فقط خواستم یه فیدبک دقیق داده باشم. لطفا سوء تفاهم نشه؛ قصدم گلایه و ایراد گرفتن نبود خدای نکرده؛ فقط چون 30نما رو دوست دارم؛ خواستم اطلاع داده باشم؛ که همین باگ های کوچیکش هم رفع شه و به کمال نزدیکتر شه. ارادتمند همیشگی شما.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۳۱

دقیقا اختلاف زمانش به همین دلیله. بررسی میکنیم .

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۱۶

سلام مجدد! می بخشید توی این چند روزه خیلی مزاحم شما شدم؛ شرمندم. اولا خیلی ممنون از پاسختون. چشم؛ همین رو دانلود می کنم. من خیلی از این چیزا سر در نمیارم! اما فکر کنم قبلی ها 24 fps بودن اما این جدیدی ها 25 هستن. شاید این اختلاف زمان مربوط به این باشه. البته صرفا حدس میزنم! موضوع آخر! هم اینکه من دیشب که چک کردم (تقریبا 30 دقیقه بعد از اینکه نوتیفیکیشن برام اومد برای این فیلم) فقط دو تا کیفیت بود؛ اما الان YIFY هم اضافه شده اما براش نوتیفیکیشنی نیومده. فقط خواستم خدمتتون اطلاع داده باشم؛ همین. می بخشید مزاحم شدم؛ اوقات خیلی خوشی رو براتون آرزو می کنم. ارادتمند شما.

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴

سلام فیلم کامله. منتظر نمونید هیچ وقت دانلود کنید.

نمایش اسپویل