دانلود انیمیشن Smallfoot 2018 (پاکوتاه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Smallfoot 2018

پاکوتاه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    x0r

  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole, RARBG

فارسی

English

یک موجود افسانه‌ای در کوه‌های هیمالیا به نام یتی متقاعد می‌شود که موجوداتی زیرک که تحت عنوان انسان شناخته می‌شوند، واقعا وجود دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ دی ۱۳۹۷ ۰۶:۵۵

بد نبود اما به هیچ وجه داستان تازه ای نداشت میشه گفت ترکیبی از انیمیشنهای موانا و هتل ترانسیلوانیا بود!

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۲۲:۵۷

این انیمیشن عالی بود. به نظر من که از شگفت‌انگیزان ۲ و جزیره سگ ها هم بهتر بود. البته من با دوبله سورن دیدم که خیلی خفن بود.

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۳۹

حس میکنم ایده انیمیشن به بن بست رسیده و اگه ایده جالبی هم پیش بیاد سازنده ش کارش خوب نیس و اون چه که باید از آب در نمیاد. باید منتظر بمونیم انیمیشن های بهتری تولید بشن، این یکی جالب نبود به اون شکل

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱

اینکه داستان از جایی که یِتی ها زندگی میکنن شروع میشه و بعد به محل زندگی انسانها میرسه و اینکه یِتی ها فکر میکنن روی جزیره ای معلق در ابرها به تنهایی زندگی میکنن و هیچ چیز به جز اونها نیست ایده قشنگیه. بخصوص وقتی رهبرشون پنهان کاری میکنه و اونها رو با سنگ نوشته ها به عنوان کتاب مقدس سرکوب میکنه خیلی دیدگاه قشنگ و آشناییه. همچنین داستان این انیمیشن یه نیم نگاهی هم به نظریه پردازهای توطئه داره که میگن ما روی زمین تنها نیستیم و گونه های دیگری از موجودات مثل فضایی ها کنار ما زندگی میکنن و ما رو تحت نفوذ خودشون درآوردن. همینطور موزیکال بودن کار و دقت زیادی که در طراحی جزئیات گرافیکی این انیمیشن شده فوق العاده است.

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۰۳

محشر بود خیلی خوشم اومد ازش خیلی وقت بود کارتون خوب ندیده بودم

نمایش اسپویل
بیشتر