دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018 (جانی اینگلیش بار دیگر ضربه می‌زند) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Johnny English Strikes Again 2018

جانی اینگلیش بار دیگر ضربه می‌زند

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۲

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, JM

  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

فارسی

English

زمانیکه در طی یک حمله سایبری هویت تمام ماموران مخفی بریتانیا فاش می شود، جانی اینگلیش مجبور می شود تا به بازنشستگی خود پایان دهد و این هکر نابغه را پیدا کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۳

گره داستانش مسخره باز شد و زیاد جالب نبود... بهتر از فیلم اول و ضعیفتر از فیلم دوم بود... نمره ی من به این فیلم 6.7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳

شوخی ها، حتی یه دونه ش هم برام خنده دار نبود. من این فیلم رو نپسندیدم.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴

تمام بار کمدی فیلم روی دوش Rowan Atkinson که خب چیز واضحیِ و البته به خوبی هم انجامش داده مثل همه نقشاش،من که خیلی بهم خوش گذشت موقع دیدنش مخصوصا آخراش که خیلی باحال بود

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۰

فیلم خوب و خنده داری بود. به هر حال فیلم کمدیه و نباید انتظار پیچیدگی های داستانی زیادی داشت. برای تماشای فیلم های کمدی اصلا نباید به امتیاز IMDB، Meta یا Rotten توجه کرد. باید ببینی و لذت ببری. سکانس های پایانی عالی بود. ?

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹

انتظارات ایرانی ها از فیلم ها رو هیچ کس نمیتونه درک کنه فیلم رو تا اخر میبینن بعد میان میگن تکراری فلان و فلان و فلان واسه همه فیلم ها همین رو میگن ... فیلم برای سرگرمیه نه بیشتر همه ی کامنت های این فیلم عالی هم که اینه تکراری بود کسل کننده بود مثل قدیمی هاش بود قابل پیش بینی بود و فلان و حرف های تکراری خوتون انتظارتون چیه خب نگاه نکنید نسبت به دو قسمت قبل پیشرفت داشته توصیه میکنیم ببینید حرف بقیه هم براتون مهم نباشه پول فیلم رو ک نمی دید پس زیاد چرت نگید

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۹

وقتی از منتقدای حرفه ای این صنعت بیشتر فیلم میبینیم.. آره خب.. فیلما دیگه از یه جایی به بعد تکراری میشن.. وگرنه با دیدن سالی چند تا فیلم کسی نمیتونه از تکراری بودنش گلایه ای داشته باشه.. و این شرایط منو یاد یه جمله میندازه: "وقتی محدودیتی وجود نداشته باشه آزادی معنی خودشو از دست میده. "

نمایش اسپویل
بیشتر