دانلود فیلم Mandy 2018 (مندی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mandy 2018

مندی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, x0r

  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۴۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

داستان در سال 1983 و در طبیعت وحشی شادو مونتاین آمریکا روایت میشود؛ جایی که رِد و مَندی یک زوج خوشبخت در آنجا زندگی می‌کنند. اما وقتی که یک فرقه مذهبی مرموز، مَندی را قربانی می‌کند، رِد به قصد انتقام ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹

فیلم تاریک، خشن، بشدت حوصله سر بری هست.

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۲۲:۰۴

جالبه که تازگی نیکلاس کیج گفته بود که یکی از بهترین فیلم هایی که بازی کرده این بوده و خیلی راحت در این جمله شما میتونید به افول واقعی یک بازیگر پی ببرید :)

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸

فیلم خوبی نیست به نظرم ولی بازی نیکولاس کیج خیلی خوبه.

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۵۳

یعنی با چه تفکری این نمره ها رو اورده و انقدر بی خودی تحویلش گرفتن نمیدونم 1 ساعت 20 دقیقه اول فیلم توی یک ربع سر و تهش میتونست هم بیاد تا حداقل یکم خون و خون ریزی ببینیم که توی اون هم فیلم بی منطق و فلج عمل میکنه فاز اونایی که میگن یک فیلم اسلشر دهه 80 رو نمیفهمم اون دهه دیگه توی این ژانر تکرار نمیشه درضمن توی دهه 80 میلادی فیلم های خیلی خوبی توی این سبک بودن که این در مقابلشون..........

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۲۶

من که بشخصه خیلی خوشم اومد نیمه اول فیلم یه مقدا کند پیش میره ولی از نیمه دوم به بعد خیلی خوب میشه. اگه از سبک فیلمای اسلشر دهه 80 خوشتون میاد به احتمال زیاد از این فیلم هم خشتون میاد, اگه فیلتر شکن دارید و انگلیسیتون خوبه حتما این 2 ویدیو رو در یوتوب ببینید خیلی خوب فیلم رو آنالیز میکنه: https://www.youtube.com/watch?v=L9kd6nFHAR8 https://www.youtube.com/watch?v=1LKHUyWZCX0&t=473s باز هم ویدیو هست اگه از فیلم خوشتون اومد یا براتون مبهم بود خیلی جاهاش حتما راجبش تحقیق کنید نه فقط برای این فیلم برای همه فیلم ها.

نمایش اسپویل
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۵

یه مزخرف به تمام معناس... تعجب میکنم نیکلاس کیج چجوری توی همچین چیزی بازی کرده؟!

نمایش اسپویل
۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۹

مثل اینکه کارنامه کیج رو اصلا ندیدی! ولی جدا از شوخی یکی از دقیق ترین بازیگرهای هالیووده. یه ویدیو هست ازش تو مصاحبه با gq توضیح میده برای هر نقش چکاری انجام داده که نشون میده واقعا بازیگر دقیقیه اما متاسفانه اکثرا فیلمهای بد بازی میکنه.

نمایش اسپویل
بیشتر