دانلود فیلم The Man from U.N.C.L.E. 2015 (مردی از یو.ان.سی.ال.ای.) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Man from U.N.C.L.E. 2015

مردی از یو.ان.سی.ال.ای.

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸

    اضافه شدن انکود جدید

    HDMaNiAcS, HiDt, x0r, RARBG

  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

جاسوس سازمان C.I.A ناپلئون سولو و مامور سازمان روسی "ایلیا کوریاکین" با شروع جنگ سرد مجبور می شوند تا دشمنی های کشورهایشان را کنار بگذارند و در کنار هم کار کنند. هدف آنها از کار انداختن یک شبکه جنایی خطرناک که می خواهد تا جهان را در هرج و مرج غرق کند، می باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲

فیلمنامه ی خوب، تعلیق های عالی، اکشن به اندازه، برقراری شیمی مناسب بین کاراکترها، تدوین بسیار خوب و ضرباهنگ فوق العاده از نقاط مثبت این فیلم هستند... گره های داستان کمی عجولانه باز شدن که خوب البته میشه ازش چشم پوشی کرد چون برای حفظ ضرباهنگ فیلم و طولانی نشدن زمان فیلم بوده و البته نباید فراموش کرد این فیلم از روی سریالی در دهه ی شصت میلادی به همین نام ساخته شده که همین موضوع کار فیلمساز رو سخت میکنه که چهارفصل سریال رو در یک قالب فیلم سینمایی جا دادند... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱

یکی از must see ترین فیلمهای تمام دوران !

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱

یکی از سرگرم کننده ترین فیلمهایی که دیدم که همه چیز را به اندازه در خود دارد و در عین حال باور پذیر است . حیف که قسمت دوم آن ساخته نشد .

نمایش اسپویل
۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۴

جالب و ديدني بود 8/10

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰

فیلم خوب و سرگرم کننده ای هست! نمیشه بهش برچسب عالی یا فوق العاده زد اما یه تایم خوب رو براتون میسازه. این فیلم رو از نظر سبک، چیزی شبیه به سه گانه ی xXx یا skyfall جیمز باند و فیلم هایی از این قبیل میدونم!

نمایش اسپویل
بیشتر