دانلود فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation 2015 (ماموریت غیرممکن: قوم سرکش) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mission: Impossible - Rogue Nation 2015

ماموریت غیرممکن: قوم سرکش

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    UHD BluRay REMUX

  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۰

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt, x0r, RARBG

فارسی

English

اتان و گروهش, غیر ممکن ترین ماموریت شان را برعهده می گیرند, ریشه کن کردن یک سندیکا که "ماهرترین و سرکش ترین سازمان بین المللی در نوع خود "، می باشد ,که درصدد از بین بردن صندوق بین المللی پول هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۲۱:۰۱

Welcome to the IMF, Mr. Secretary.🔥

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۲:۰۲

برترین نکته مثبت این مجموعه سرگرم‌کنندگیشه. این فیلم سال ۲۰۱۵ اومده. یعنی در عصری که ۹۸ درصد فیلم ها برای فروش‌های کلان و سرگرمی ساخته می‌شن. این که بتونی مخاطب رو سرگرم نگه‌داری و خلاقیت مجموعه رو حفظ کنی کار بسیار سختیه. (چیزی که مثلاً دیدیم قسمت‌های انتهایی سریع و خشن از پسش بر نیومدن). این مجموعه به جز قسمت دوم، هر قسمتش بهتر از قبلیه. دلیلش هم احترام به مخاطبیه که دارن و مدام هر قسمت فیلمنامه رو بهبود می‌بخشن. تازه این قسمت توی فیلمبرداری هم عالی عمل کرده بود. زاویه قرار گیری دوربین توی سکانس‌های تقعیب و گریز بسیار خاصه و احتمالاً جایی ندیده باشید‌. درسته که با یک فیلم اکشن پر از حفره و باگ طرفیم ولی خبری از سکانس‌های چرت و پرتی که زنجیره دنباله فیلم رو بشکنن نیست. داستان واقعاً خوبه. بازی‌ها فراتر از فیلم‌های همترازه. مثلاً ویلنوو گفته بود سر بازی فرگوسن تو همین فیلم، برای تلماسه انتخابش کرده. خب حق داشته. محشر کار کرده. پیشنهاد می‌کنم تو دورانی که از در و دیوار فیلم‌های اکشن و جاسوسی برای سرگرم‌ کردن مخاطب ساخته می‌شن؛ یه لطفی به خودتون بکنید و آخر هفته‌ها که قصد دارید منطق رو کنار بذارید و دو ساعت با ذهن آزاد سرگرم بشید؛ این مجموعه رو انتخاب کنید. ۸ از ۱۰

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۴:۴۹

این لعنتیا میرن کل کشورارو شخم میزنن دریغ از اینکه یه افسر پلیس اینارو بتونه ببینه. اکشن پر از خالی بندی ولی پر از حس خوب . اینجام فیلم اکشن میسازن یدونه هلی شات میفرستن رو هوا میگن فیلم اکشن ساختیم .

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۰۳:۳۰

این قسمت رو تمیزتر، منسجم‌تر، و در کل بهتر از قسمت 4 میدونم، که بخش بزرگیش رو مدیون داستان خوبشه. ورود کاراکتر ربکا فرگوسن و یه بدمن نسبتا جون‌دار از نقاط عطف قوم سرکشه. پلات همون پلات قدیمیه... ایتن و تیمش به اصطلاحا disavowed شدن، و حالا باید دوباره خودشون رو دوباره ثابت کنن. اما روایت صحیح و سرگرم‌کننده‌ای که فیلم از این شرایط نشون میده باعث شده این قسمت جالب بشه. البته تو این قسمت هم مثل قسمت قبل و قسمت 2 نتونستن از موزیک مشهور این مجموعه استفاده باحالی ببرن و این مایه‌ی تاسفه.

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۸

این قسمت از این مجموعه خیلی شلوغه و کمی گیج کننده یکم زیاده روی شده ولی یکبار دیدنش خوبه ضمن اینکه دیدن قسمت بعدی بدون دیدن این قسمت پر از ابهامات میشه چون وابستگی این دو قسمت زیاده

نمایش اسپویل
بیشتر