دانلود فیلم Mamma Mia! Here We Go Again 2018 (ماما میا! دوباره شروع کنیم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mamma Mia! Here We Go Again 2018

ماما میا! دوباره شروع کنیم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۰۰

    اضافه شدن انکود جدید

    d3g

  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, LAMA, x0r

فارسی

English

در این قسمت از فیلم ماما میا، سوفی حقایقی دررابطه با گذشته مادرش کشف می کند؛ حقایقی مربوط به دوران بارداری او.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۲

من این فیلم و به نیت مریل استریپ دیدم ولی تا یک ساعت و چهل دقیق اول فقط یه قاب عکس هست ازش ? و ژانر میوزیکال و کلا دوست ندارم. موضوع فیلم و فیلم نامه و.... همه چی افتظاحه ولی این فیلم یه احساس خوب داره اونم این که اینقدر لوکیشنه های فیلم برداریش قشنگه که من به هیچه دیگه دقت نکردم ???‌ تنها حسیم که داشتم این بود کاش من تو این مکانها بودم و مثل اینا بیقید و راحت و تو زمان حال میتونستم زندگی کنم . این ایده رم دوست ندارم که اسم بازیگرا و خواننده بزرگ و تو فیلم میزارن که خوب بفروش بره. اگه به خاطر شر و مریل استریپ میبینید ۲۰ دقیق اخر و نگاه کنید بسه چیزی از دست نمیدید ?

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۱

این فیلم برخلاف تصورم خوب از آب در نیومده بود. در حالی که قسمت اولش خیلی خوب بود. هم داستان خوبی داشت و هم موزیکال بهتری بود. اما قسمت دوم داستانش خیلی آبکی بود ! اگر خانم شِر هم توش همون چند صحنه رو نداشت خیلی بهتر بود . خیلی جوون تر از دخترش بود ! ( منظورم توی فیلمه ) دست کم باید رعایت ظاهر را میکردند. اما همون یک صحنه ای که مریل استریپ توش بود بهتر از آب دراومده بود. شاید بهترین قسمت فیلم شنیدن موسیقی گروه آبا بود. بهرحال سلیقه ها متفاوت هستند. بنظر من ندیدینش هم چیز زیادی رو از دست ندادین. مگر اینکه موزیک گروه آبا را دوست داشته باشین و بخواهید تجدید خاطره کنید.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳

فیلم برای دختر بچه ها و کسانی که موزیک آبا دوست دارند جالب است اما کلا یه فیلم سطحی است که از قسمت اول هم ساده تر شده. اینهمه تبلیغ بازی شر و مریل استریپ شده بعد شر کمتر از 5 دقیقه و مریل استریپ بازهم از اون کمتر توی فیلم بازی می کنه.

نمایش اسپویل