دانلود فیلم Siberia 2018 (سیبری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Siberia 2018

سیبری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

داستان فیلم در مورد یک تاجر الماس به نام لوکاس هیل (کیانو ریوز) است که برای فروش یک الماس آبی کمیاب به روسیه سفر می‌کند، اما…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۱

اصلا قشنگ تبود توصیه نمیکنم.داستان قشنگی میتونست باشه ولی اجرا افتضاح.اصلا توصیه نمیکنم

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۸

فیلم در مورد پایبندی است. پایبندی یک مرد به اصولی که بهش اعتقاد داره. البته کمی تناقض در شخصیت اصلی فیلم هم وجود داره که همین کار رو برای فیلمساز خراب کرده. دلیل اینکه کارگردان روی صحنه های همخوابی اینقدر تاکید کرده اینه که دلیل کارهاشو درک کنیم. ولی خوب همانطور که گفتم تناقضات باعث میشه خیلی باورکردنی از آب درنیاد. فیلم، ریتم کندی داره و هرگز قرار نیست فیلمی اکشن مشاهده کنید. برای یک عصر آرام و دلگیر که تنهایی می خواید فیلم تماشا کنید فیلم مناسبیه. امتیاز من برای این فیلم 6 هست.

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۴

خیلیییی فیلم ضعیف و بدی بوود. بین همخوابی های کیانو ریوز با دختر روسه یه چنتا الماس هم رد و بدل میشه. هیچی شکل نگرفته توی این فیلم نه داستان نه شخصیت ها نه روابط هیچی درست نبود.

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸

افتضاح بی سر و ته میدونم چی باید گفت کلا کیانو ریوز قیافش تو همه فیلما یه نواختو سرده تا اخر عمرم دیگه فیلماشو نمیبینم

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۲۹

لطفاً به خاطر Keanu Reeves این فیلم را تماشا نکنید! به نظر می‌رسد نویسنده‌‌ی فیلم‌نامه، در فرصتی که برای نوشیدن قهوه‌ی صبح‌گاهیش قبل از رساندن فرزندش به مدرسه داشته است، استفاده‌ی بهینه کرده‌است و طرح اولیه‌ی داستانی را ریخته‌است، ولی متأسفانه قسمت تکمیل و ترمیم داستان را فراموش کرده‌است. در نتیجه شما با داستانی ساده بدون پرداخت حوادث و شخصیت‌ها روبه‌رو هستید. (اوج تعقر سیر داستان، به رابطه‌ی بسیار محو شخصیت Lucas Hill با همسرش برمی‌گردد که درحد تلگرافی به آن اشاره می‌شود.) گرچه انصافاً لوکیشن‌های شهر Winnipeg (کانادا) به جلوه‌های بصری فیلم کمک بارزی کرده‌است، اما گویا سرمای هوا باعث شده آقای Matthew Ross، کارگردان این اثر، زیاد بازیگران را اذیت نکند و تنها با یک برداشت از هر صحنه، کار فیلم‌برداری را به پایان رسانده است؛ بازی بازیگران فیلم بیشتر فی‌البداهه به نظر می‌رسد و در نتیجه شاهد یکی از آماتورترین اجراهای هنرمند بزرگی چون Keanu Reeves هستیم و این افت کیفیت در ایفای نقش در مقایسه با اکشن‌های اخیر این بازیگر مانند سری John Wick کاملاً محسوس می‌باشد. در نهایت، دوباره خدمتتان عرض می‌کنم، بهتر است به احترام Keanu Reeves و خاطرات خوبی که همه‌مان از وی داریم، این اثر را تماشا نکنید!

نمایش اسپویل
بیشتر