دانلود فیلم The Strangers: Prey at Night 2018 (غریبه‌ها: شکار در شب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Strangers: Prey at Night 2018

غریبه‌ها: شکار در شب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۴۰

    اضافه شدن انکود جدید

    TayTO, CRiSC

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۲۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان خانواده‌ای که در یک خانه قابل حمل در پارک زندگی میکنند، شب‌هنگام توسط سه فرد روانی ماسک‌دار مورد اذیت و آزار قرار میگیرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۲

دسته بندی فیلم ترسناک رو باید از فیلم اسلشر مجزا کرد

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۰۸

احمقانه ترین فیلم دنیا

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸

من قسمت اول رو ندیدم اما اینو دیدم خیلی هیجانی و خوب بود میرم قسمت یکشو هم ببینم

نمایش اسپویل
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۲۷

واقعا دیدن این فیلم وقت تلف کردن محض بود...من فقط به خاطر قسمت اول این فیلم این قسمت رو هم دیدم که پشیمان شدم...با ساخت این قسمت هر چی خاطره خوب از قسمت اول فیلم داشتم به باد هوا رفت...فیلم اول با این فیلم اصلا قابل مقایسه نیست...نه هیجانی نه تعلیقی نه نوآوری...دقیقا همون قسمت اول رو ساخته بودند با کمی فرق در تعداد بازیگران و اینکه ده درصد قسمت اول هم نتونسته بودند فیلم رو اداره کنند...در کل پیشنهاد می کنم اگر قسمت اول این فیلم رو دیده اید با دیدن این قسمت حال خودتون رو خراب نکنید...

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳

به نظرم اصلاً فیلم خوبی نیست و تو ژانر خودش و بین مشابه های خودشم نمیتونه موفق باشه. شماره اول این سری که تاریخ عرضه اش 10 سال قبل از این نسخه یعنی سال 2008 هستش رو قبلاً دیده بودم و با توجه به مبهم تموم شدن اون نسخه فقط برای اینکه بفهمم قضیه چیه آمدم نسخه دومشم ببینم اما می بینم که برخلاف انتظاری که داشتم نه تنها هیچ داستان و روایتی درباره قاتلای ماسک زده به فیلم اضافه نشده که هیچ بلکه شماره دوم از شماره اولم ناامید کننده تره. تو بخش Trivia شماره اول فیلم در سایت imdb نوشته که کارگردان این فیلمو بر اساس اتفاقی که تو بچگی براش افتاده ساخته که یکی یه شب میاد در خونه اینا رو میزنه و سراغ کسی رو میگیره که اصلاً اونجا زندگی نمیکنه بعدش فردا کاشف به عمل میاد که به خونه یکی از همسایه ها حمله شده همین.یعنی کل ایده فیلم که یه طوری هم اول این شماره دوم صرفاً برای تبلیغ و فروش بیشتر مینویسه "بر اساس حوادثی واقعی" همینه. حالا درسته مثلاً کارگردان شماره دوم با اول متفاوته اما بازم کارگردان شماره اول به عنوان نویسنده داستان شماره دوم در فیلم حضور داره. در هر حال به نظرم اگه براتون مهم نیست که فیلم بی معنی باشه و اصلاً معلوم نباشه که برای چی یه عده میان یه عده دیگه رو میکشن و 90 دقیقه فقط وقت هدر بدید خب آره برای اینکار بد نیست ولی اگه دوست دارید آخر یه فیلم بفهمید اصلاً چی دیدید و داستان از چه قراره اصلاً پیشنهاد نمیکنم.

نمایش اسپویل