دانلود فیلم Insidious: The Last Key 2018 (توطئه‌آمیز: آخرین کلید) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Insidious: The Last Key 2018

توطئه‌آمیز: آخرین کلید

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    DON, LoRD, Tigole

  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۰۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

فارسی

English

داستان روانپزشکی به نام الیس رانیر که خیلی هم باهوش است و با کابوس خود رو به رو می شود. او در خانه ی دوران کودکی اش با یک موجود ترسناک روبرو شده و اورا شکار میکند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۱۱

خیلی ضعیف خیلی ارزش دیدن نداره فقط اگر قسمتای قبلیو دیدین بخاطر پیوستگی داستاناشون یکبار دیدنشون راضی کنندست قسمت اول و دوم خوبه

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۲

من بدم نیومد میشه بهش 7 از 10 داد

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۱

این آخرین سری از مجموعه‌ی insidious بود که از همه ضعیف‌تر بود. فیلم‌نامه‌ی درهم‌برهم، بازی‌های بد، کارگردانی ضعیف، کلی سوال بی‌جواب در مورد واقایع فیلم و ژانری نه چندان هم ترسناک. من آخرش هم نفهمیدم درون‌مایه‌ای که فیلم می‌خواست به بیننده نشون بده دقیقا چی بود. قسمت‌های اول و دوم این مجموعه از همه بهتر بودن و ارزش دیدن رو داشتن. ولی قسمت‌های سه (به اندازه ۱ و ۲ جالب نبود ولی بهتر از این بود) و چهار نه. اما‌ چیزی که در مورد این مجموعه دوست داشتم خود الیس بود. با اینکه تو قسمت اول می‌میره -اونم نه مردن معمولی درواقع به قتل می‌رسه- در قسمت ۲ حضور داره، توی ۳ حضور پررنگی داره و قسمت ۴ هم کاملا درمورد خودشه. این یه جورایی حس خوبی درمورد پذیرش مرگ و آدم‌هایی که می‌میرن -حالا هر جوری- به آدم می‌ده که من تو هیچ فیلم ترسناک دیگه‌ای نمونش رو ندیدم فعلا.

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲

بالاخره کل مجموعه Insidious رو تموم کردم. قسمت 1 و 2 اش خدایی از لحاظ داستانی بهترینشون بود. قسمت 3 یکم خراب کرد و به حاشیه رفت اما باز به نظرم ارزش دیدنو داشت. اما قسمت 4 با اینکه خیلی ها ازش انتقاد کردن ولی به نظر من خیلی خوب بود و خودم شخصاً بخش های داستانی کودکی الیس و اینکه تو این قسمت تمرکز روی این شخصیته رو خیلی دوست داشتم. ولی خب اینکه همچنان با دیدن قسمت آخر این مجموعه هم بازم کلی سوال بی پاسخ به عنوان یه بیننده تو ذهنمه چندان خوشایند نیست دوست داشتم به عنوان قسمت آخر یه مکاشفه بزرگ انجام بده و کامل تر به مجموعه خاتمه بده. بعد مورد دیگه اینکه معلوم نیست چرا یه صحنه هایی تو تریلر فیلم هستش که تو فیلم اصلی نیست مثل اون موجوده کچل که تو تریلر مرموزانه میگه: "This way" ولی تو فیلم اصلی کسی که دختره رو راهنمایی میکنه یه روح انسان معمولیه و این موجود کچل نیست :) بازم میگم تنها چیزی که ناراحتم کرد این بود که این مجموعه تموم شد و آخرشم کلی سوال بی پاسخ درباره اون جهانی که میرن، هیولاهاش و چرایی شکل و وجودیت اونا و... برام موند. هیولا های هر قسمت یعنی شیطان قرمز در قسمت 1، عروس سیاه در قسمت 2، پیرمرد آسم دار قسمت 3 و همین مرد کلیدی قسمت 4 و بعضی شخصیت های حاشیه ای. البته درباره عروس سیاه تو قسمت 2 قشنگ توضیح میده ولی درباره باقی موجودات توضیح زیادی نمیده و فقط میگه که شیطانی و بدن :D مثلاً تو همین قسمت چرا هیچ توضیح درست و حسابی درباره این یارو کلیدیه داده نمیشه که بدونیم چیه و از کجا آمده و... فقط میگه از خشم و نفرت تغذیه میکنه همین. اما باز دست سازنده هاش درد نکنه که هر 4 قسمتش انقدر جذاب و مفرح بود که هیجان مخصوص به خودشو داشته باشه ولی به نظرم پتانسیل پایان کامل تری هم برای مجموعه وجود داشت.

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷

عالی مثل همه insidious ها. و متاسفانه آخرین insidioous :(

نمایش اسپویل