دانلود مستند Last Men in Aleppo 2017 (آخرین مردان حلب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Last Men in Aleppo 2017

آخرین مردان حلب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ ۰۳:۴۷

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۱۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

پس از پنج سال جنگ در سوریه، ساکنان باقی مانده حلب، خود را برای محاصره آماده می کنند. خالد، سوچی و محمود، اعضا و موسس گروه «کلاه سفید»، در شهر باقی ماندند تا...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ۲۲:۲۰

فیلم مربوط به جنگهای سوریه است با دیدگاه آنکه ملتی مظلوم بدون جهت گیری خاص سیاسی مطرح شده و تنها آوارگی آنها در جلوی دریچه ی دوربین قرار میگیرد. فیلم تا حدودی بی طرفانه است ولی متاسفانه فاقد زیبایی و استاتیک تصویری است. اگر در فیلمبرداری آن دقت بیشتری میشد، بصورت ممتاز درمی آمد.

نمایش اسپویل
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴

یک گوشه داستان خور از جنگ جهانسوز سوریه. و فضاهای سرشار از نا امیدی. انتظار اسکار هم از این مستند میرفت. البته از آن اسکار های سفارشی! شاید آنچه اصل مستند است یعنی "حقیقت" تمام و کمال در این فیلم بازگو نشده. اما این بیننده است که از بین تصاویر و گفته ها باید حقیقت حلب را دریابد.

نمایش اسپویل
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ۰۰:۵۹

"آخرین مردان حلب" مستندی‌ست که همه چیز آن ساده می‌باشد، از فیلمبرداری گرفته تا تدوین و صداگذاری. ولی آنچه آن را خاص می‌نماید روایتی است دلخراش و گاهی روحیه‌بخش از ماموریت‌های گروهی از امدادگران طی جنگ داخلی سوریه و تلاش‌های آنها برای کمک به آوارگان و یافتن قربانیان سوانح حاصل از این جنگ. قابل ذکر است که در پایان مستند شات‌های جالبی از آواره‌ها نمایش داده می‌شود و در کنار آن، تیتراژ پایانی خلاقانه کامل کننده‌ی این عنوان تاثیرگذار می‌باشد.

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹

امید اخرین پرتو نوری در دل تاریکی است که میتواند بشر را از هر موضوعی دلخراشی همچون جنگ نجات دهد . مستند روایت داستان 5 ساله جنگی است که همچون تاریکی بر کل کشور سوریه افتاده است اما این امید است که حتی آخرین مرد نبرد هم داستانی دارد .

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵

داستان مستند آخرین مرد حلب در مورد جنگ ۵ ساله سوریه می باشد که در طی آن بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان سوری در محاصره حلب گرفتار شدند. خالد صباحی و محمود عضو اعضای داوطلب موسوم به کلاه سفید هستند که در خیابان ها قدم زده و زندگی سخت مردم را به تصویر می کشند و روایت میکنند و هدف اصلی شان زنده کردن امید در دل این مردم بیچاره و جنگ زده است. ما در این مستند شاهد تلاش خانواده هایی هستیم که فرزندان و عزیزانشان را از دست داده اند و هر روز شاهد یک عملیات تروریستی در شهر خود میباشند همچون بمب گذاری و........ این مستند بسیار تکان دهنده هست و صحنه های دلخراش و غم انگیز بسیاری را برای بیننده خود فراهم کرده است این مستند رو به دوستانی که به این دست از موضوعات علاقه دارند پیشنهاد میکنم

نمایش اسپویل
بیشتر