دانلود فیلم The Guest 2014 (مهمان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Guest 2014

مهمان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

یک سرباز وارد خانواده پیترسون می شود و ادعا می کند که دوست پسر آنهاست که در عملیات جان باخته . پس از حضور مرد جوان، مرگ های تصادفی اما مشکوکی رخ می دهد که به نظر میرسد با حضور او در خانه غیر مرتبط نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۲۴

نیمه ی اول فیلم کند پیش میره و مخاطب باید به زور تحمل کنه اما رفته رفته تا حدودی خودشو جمع میکنه... بازی اکثر بازیگران فیلم که ناآشنا نیز هستند تعریفی نداره... در مجموع شاید برای یکبار دیدن مناسب باشه... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۴۷

به نظرم فیلم خوبی بود و ارزش یه بار دیدن رو داشت. بازی دن استیونز عالی بود و چهره مرموزش به نقش نشسته بود. سوژه فیلم منو یاد سری فیلم های جیسون بورن انداخت؛ با این تفاوت که جیسون هم ذاتا و هم در عمل درستکار بود اما دیوید رسمن ماشین کشتاره، گرچه ما از گذشته اون بی خبریم! با توجه به پایان بندی به نظر میومد ادامه داشته باشه که توش مسلمن خیلی گره ها باز میشه؛ اینکه دیوید کی بوده و چرا انتخاب شده برای ماموریتش و... اما متاسفانه اونطور که به نظر میرسه ساخته نشده.

نمایش اسپویل
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۴

اصلا آشغالللل یعنی آشغال هااا نه مثلا ببینیدش بگید خوب فلان جاش خوب بود وقتم هدر نرفته بعد نمیدونم چرا خیلیا این فیلمو ترسناک حساب میکنن دقیقا هیچگونه مفهوم یا چیز جالبی نداشت برای من ۱/۱۰

نمایش اسپویل
۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲

بعد از FACE OFF اولین فیلم اکشنه که لذت بردم،بازی ها که عالی فقط درباره فیلم اشتباس چون اصلا پسر اصلی خانواده مرده و آخر فیلم اصلا اون نیس که برمیگرده بلکه همون دیوید قلابیه

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۱۴

اگر بگم ، بازیگر نقش اول این فیلم جز بهترین بازیهای دهه ی اخیر رو حداقل تو این ژانر داشته بیراه نگفتم. عالی بود این بازیگر.

نمایش اسپویل
۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۲

باهات موافقم

نمایش اسپویل
بیشتر