دانلود فیلم Ted 2 2015 (تد ۲) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Ted 2 2015

تد ۲

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

تد و تامی لین زوج تازه ازدواج کرده ی هستند که درصدد بچه دار شدن بر می آیند، اما برای احراز صلاحیت پدر و مادر بودن، تد باید در دادگاه ثابت کند که همچون یک انسان دارای شخصیت می باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۱۳

عالی بود حال کردم

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵

فیلمی بسیار سرگرم کننده/ داستان پر از twists کمدی هست و اگه این سبک کمدی رو دوست دارین حتما خوشتون میاد. با نظر بقیه دوستان موافقم از سری قبلیش یعنی یکش خیلی قشنگ تره چون دو تا نویسنده نابغه کمدی که Alec Sulkin و Wellesley Wild باشن تقریبا کل فیلمنامه رو نوشتن. خود Seth MacFarlane خوب میتونه شخصیت پردازی و ایده پردازی کنه ولی معمولا خیلی plot بندی داستان و دیالوگ ها رو نمینویسه. خالق و شخصیت پرداز Family guy و American dad و... هست ولی بهترین قسمتای Family guy رو نویسنده های دیگه ای مثل خود نویسنده های این فیلم نوشتن.

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳:۲۵

سلام !! از قسمت یکم این مجموعه تد واقعا حتی فان باحالی داشته تا الان ک بهترم شده ،، واقعا دلیل نمره پایین این رو نمیدونم ولی برا من اوکی بود و واقعا لذت بردم از تایمی ک برای این گذاشتم ،، و تنها نتیجه ای ک میشه گرفت اینه : \"به نمره یک فیلم برای تماشای ان نگاه نکیم به دیدگاه ها نگاه کنیم که تعدادی افراد زیادی هم هستند ک بگن سریال اوکی بوده پس امکان داره با سلیقه شما هم اوکی باشه \" از تماشای این لذت ببرید 👌👌

نمایش اسپویل
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۱۵

از یکش حتی پرمحتوا تر و فان تر بود نمیدونم چرا نمره هاش کمتره انقد

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۴

فیلم بامزه و دلپذیر.

نمایش اسپویل
بیشتر