دانلود فیلم A Million Ways to Die in the West 2014 (یک میلیون راه برای مردن در غرب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Million Ways to Die in the West 2014

یک میلیون راه برای مردن در غرب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۰۲

    اضافه شدن انکود جدید

    playHD, x0r

  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۱۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

ست مکفارلین، او در این فیلم نقش یک گوسفنددار بزدل را بازی میکند که وقتی از یک نبرد با تفنگ فرار میکند، دوست دمدمیمزاج خود (با بازی آماندا سایفرید) را از دست میدهد. زنی اسرارآمیز (چارلیز ترون) به شهر میآید و به او کمک میکند رفتاری شجاعانه داشته باشد. مشکل اینجاست که همسر زن (لیام نیسن) که یک یاغی بدنام است برای انتقام به شهر میآید...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۴

چقدر محشره واقعا ست خداسسست

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۲۲

یکی از بهترین طنز هایی بود ک تو عمرم دیدممممم

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۵۰

کارگردانی و گروه نویسنده های این فیلم خالق و نویسنده و voice actor خیلی از شخصیت های Family guy, American dad ,... هستن. Seth MacFarlane خالق اصلی شخصیت های Family guy و American dad هست که صدا پیشه خیلی از شخصیت ها هم هست. Ted 1 , و مخصوصا خوب Ted 2 رو خوب درآوردن ولی این فیلم حالت letdown برا من داشت چون این فیلم رو حالت parody ساختن نسبت به parody های دیگه طنزش خیلی تکراری بود برا من. دقیقا یکی از دوستان درسته نوشته /کلا چند تا شوخی مربوط به ادرار و یکی دو تا دیگه تو فیلم هست. فیلم طنز parody هست ولی یه جاهایی کلا romance میشه. با این حال که من از سبک Seth MacFarlane و گروه نویسنده های Family guy و American dad خیلی خوشم میاد ولی به نظرم اصلا نتونستن parody دربیارن.

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۶

دقایق زیادی از فیلم فاقد کمدیه و وارد فضای رمانتیک اونم به شکل آماتورگونه میشه و کمدی فیلم هم فاقد خلاقیته و فقط شوخی های ادراری درش موج میزنه که اکثرا هم خنده دار نیستند!!!! نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲

صحنه های خنده دار خوبی داره. دارک بودنش در بعضی صحنه ها خیلی به دل میشینه . درسته فیلم سبکیه ولی واقعن دیدنش و مخصوصن با دوستان خیلی میچسبه. من به بعضی صحنه هاش فکرمیکنم هنوز بعد از سالها لبخند میاد روی لبم :)

نمایش اسپویل
بیشتر