دانلود مستند Room 237 2012 (اتاق ۲۳۷) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Room 237 2012

اتاق ۲۳۷

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    Ghost

  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۰۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

فارسی

English

بررسی نظرات و تفاسیر متفاوت فیلم ترسناک درخشش اثر استنلی کوبریک

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۲۶

فكر می‌كنم احمقانه‌ترین فیلمی است كه ساخته شده و یك كلاه‌برداری تمام‌عیار است. این‌كه كاركنان هتل و وسایل‌شان (پیش از تعطیلی) را به هولوكاست ربط دهیم از آن حرف‌های نامربوطی است كه توهین به كوبریك است. این موضوع درباره‌ی همه‌ی ارجاع‌ها به سال ۱۹۴۲ هم برقرار است. كشیدن این همه طرح و نقشه برای ثابت كردن این موضوع كه فضاهای وسیع داخلی تناسبی با ظاهر بیرونی هتل ندارند، یك شوخی است. یك بچه‌مدرسه‌ای هم این را می‌فهمد! این مستند یك فیلم روحی است! هیچ عنصری در این فیلم با معنی و منطق نیست. يان هارلن، دست راست استنلی كوبریك

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸

پس با همین استدلال کلا سینمای یوگوس لانثیموس وجود خارجی نداره. چون اگر حرف ایشون رو صرف اینکه دست‌اندرکار فیلم بوده بخوایم حقیقت مطلق در نظر بگیریم، اصلا ژانری به نام سینمای الگوریک وجود نخواهد داشت. گیرا اصلا بگیم این تئوری ها اصلا راجع به شاینینگ صدق نمیکنه. من یه سوال دارم، شما فیلم پرتقال کوکی رو دیدی؟ آیا در اون فیلم خیییییچ المان الگوریکی وجود نداره؟؟؟! نمیدونم شاید چون دستیار صحنه میگه لابد یه چیزی بهتر از کارگردان و تئوری‌های بصری سینما میدونه ?

نمایش اسپویل
۱ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۱

اول فیلم درخشش رو ببینید و بعد این مستند رو. بعد می فهمید کوبریک چی ساخته و شوکه میشید از نکات این فیلم. احتمال زیاد بعد دیدن این مستند میگید دوباره برم فیلم درخشش رو ببینم.

نمایش اسپویل