دانلود فیلم The Hitman’s Bodyguard 2017 (محافظ مزدور) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Hitman's Bodyguard 2017

محافظ مزدور

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۵۸

    اضافه شدن انکود جدید

    BeiTai, LoRD

  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۰۰:۳۱

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K CtrlHD

فارسی

English

یکی از بهترین محافظ های دنیا توسط یک مشتری جدید استخدام می شود. این مرد می بایست در دیوان بین المللی دادگستری شهادت بدهد. آنها باید اختلافات خود را کنار بگذارند و با هم کار کنند تا زمان دادگاه فرا برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۵

فیلم باحالی بود فقط بعضی از صحنه های اکشنش یکم تخیلی بود به نظرم دیگه زیادی اغراق داشت. البته ترکیب بازیگرا و کارگردان، یه ترکیب برنده س و نباید با دیدگاه تخیلی بهش نگاه کرد. بلکه صرفاً برای دو ساعت اکشن-کمدی میشه روش حساب کرد و از فیلم لذت برد. توصیه میکنم به دیدنش.

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۱۱

یه فیلم معرکه...واقعا نمیگم در مورد هر فیلمی...نیگا کن حرف نداره

نمایش اسپویل
۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۰۴

صحنه‌های اکشن فیلم خوبه. کمدی که از ترکیب رینولدز و جکسون به وجود اومده هم جالبه من خودم سر یکی دو صحنش خندم گرفت

نمایش اسپویل
۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۱۲

دوباره دوز توهم امریکایی ها زده بالا فکر می کنند می توانند رئیس جمهور قانونی کشور بزرگی مثل روسیه را محاکمه کنند ??? واقعا واژه خالییود برازنده این سینما است توجه کنید که این فیلم قبل از کرونا ضبط شده یعنی هنوز ماسک به دهن جو پدوفیل از 5 متری با خبرنگار ها مصاحبه نمی کرد ???

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۳

الان سال 1403 هستیم و پوتین به خاطر ارتکاب جنایات جنگی در اوکراین، اصلا بعید نیست که روزی به اون حال و روز بیفته. در ضمن گری اولدمن در نقش رییس جمهور بلاروس بازی کرده نه روسیه.

نمایش اسپویل
۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۰۳

گری اولدمن نقش دیکتاتور بلاروس رو بازی کرده نه روسیه. فیلم مال هالیووده میخوای بیان رئیس جمهور آمریکا رو محاکمه کنن؟ روسیه هم اگه عرضه داره بیاد همچین فیلمی واسه خودش بسازه

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۳

یجورایی ممکنه فکر کنین چون دیالوگ ها و کلا ذات فیلم نامه بر اساس کمدی ساخته شده آبکی باشه ولی من میگم طنزی که درش رفته بود خیلی خوب بود و اکشن واقعا بهتری رو داشت من بقدری لذت بردم که فیلم ۲۰۲۱ همین مجموعه رو دیدم انگار ددپول بود‌یجورایی بخاطر طنزش ... پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
بیشتر