دانلود فیلم The Big Sick 2017 (بیمار بزرگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Big Sick 2017

بیمار بزرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۱

    اضافه شدن انکود جدید

    Natty

  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

فارسی

English

داستان رابطه‌ی پسری پاکستانی با دختری امریکایی. کمیل در یک باشگاه شبانه یک استند آپ کمدین است، امیلی یک شب در یکی از برنامه‌هایش شرکت می‌کند، آنها با یکدیگر آشنا می‌شوند و …

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۰

یک ساعتشو دیدم و به نظرم اصلا جالب نبود و ادامه ندادم.ولی شما ببینید شاید برای شما خوب باشه

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۴

«بیمار بزرگ» یکی از بهترین‌های سال 2017 بود. که باز دوباره ثابت می‌کند که پرداخت به فرهنگ‌ها و اقلیت‌های گوناگون چه پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای روایت قصه‌های جدید دارد.

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۰:۳۶

بخش زیادی از کمدی و داستان سرایی فیلم بر دوش دنیای استندآپ شویی است. داستان و روایت از پشت صحنه یک کمدین مهاجر است با تضاد فرهنگ های مهاجرت و مبدا و چگونگی آب شدنش در آمریکا و پشت کردن به فرهنگ اولیه. در واقع کمیل که تقریبا راوی داستان زندگی خودش است، رها شدن از گذشته برای به دست اوردن جدیدتر را دوباره بازی میکند. نویسنده با همین تم، فضای پر دیالوگ و نیمچه کمدی ای را ساخته است.( من که خیلی کمدی ندیدم!) اما همه آنچه قهرمان داستان و حتی فیلم دارد از همین گذشته است. متن تمام شوهایش در مورد گذشته خودش است. هر شگردی که دارد از همان سرچشمه میگیرد. اما فیلم در مورد این نیست. برعکس فیلم با جزئیات پروسه رها کردن هرآنچه بوده ایم و آمریکایی شدن را نشان میدهد. همین موضوع کلیشه ای با بازیگرانی متوسط و یک "هپی اندینگ" شده The Big Sick که شاید با ما در ایران خیلی آشنا نباشد اما برای همه آمریکائیان God Bless America بامزه است.

نمایش اسپویل
۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵

انصافا فیلم خوبی بود یک درام به تمام معنا

نمایش اسپویل
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷

روایتی بسیار زیبا و جالب از عشق و محدودیت‌های آن! داستان به خوبی شروع می‌شود و روند جذاب اتفاقات و پیوند جالب میان جریانات، فیلم را بسیار سرگرم کننده می‌سازد. پایان منسجم و دلنشین از دیگر نقاط قوت فیلمنامه می‌باشد. بازی زوئی کازان (امیلی) عالی بود و در کنار وی کمیل نانجیانی نیز در اکثر موقعیت‌ها نسبتاً خوب عمل کرد. در مجموع و با در نظر داشتن فیلمبرداری و تدوین نسبتا خوب، عنوان Big Sick را می‌توان از درام‌های زیبا و دیدنی ۲۰۱۷ معرفی کرد.

نمایش اسپویل
بیشتر