دانلود فیلم What Happened to Monday 2017 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

What Happened to Monday 2017

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۰:۰۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K CtrlHD

  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۰

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, x0r

فارسی

English

در دنیایی که جمعیت زیاد شده و خانواده ها فقط می توانند یک فرزند داشته باشند، گروهی متشکل از 7 بچه که در یک زمان به دنیا آمده اند باید در همین حال که ناپدید شدن یکی از اعضایشان را بررسی میکنند، جلوی مقامات را نیز بگیرند تا نتوانند آنها را به خوابی طولانی فرو ببرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۱

زیبا بود. \"نومی\" رو از فیلم \"پرامِتِئوس\" شناختم و فهمیدم که این بازیگر چقدر محشره. بازی هاش به جای هفت کاراکتر مختلف، واقعا بی نظیر بود. جلوه های ویژه هم حرف نداشت. اما یه جاهایی از فیلم لنگ میزد که اشکال نداره :))

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۰۴

این فیلم واقعا حال آدم رو جا میاره

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۰۴

ایده که واقعا جذابه ولی ... شاید دیده باشین که یک نفر در یک فیلم دوتا نقش داشته باشه اما یه نفر جای ...! من تا آخر فیلم و لیست بازیگرا رو ندیدم متوجه نشدم که ... فیلم نامه یخرده ای خامه و جا داشت که اتفاقات بهتر پیش برن ... جا داشت کمی غنی تر میبود ... ولی خب من با بازیگرش خیلی خیلی بیشتر حال کردم تا کلیت داستان و فیلم ، تازه اونم وقتی دنبال بازیگرا رفتم بعد از فیلم که ... در نوع خودش خوب بود ولی یه حاهایی بد میزد توی ذوق

نمایش اسپویل
۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۲

6 از 10 فیلم نسبتا خوبی بود ارزش دیدن رو داره

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۲۲

فیلمش عالی بود. پیشنهاد میکنم دوستانی که ندیدند حتما دانلود کنند، پشیمون نمیشن. ای کاش 30 نما عزیز اینجور فیلم ها رو دوبله اختصاصی کنه.

نمایش اسپویل
بیشتر