دانلود انیمه Berserk 1997 (برزرک) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Berserk 1997

برزرک

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۳۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    دوزبانه

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    کیفیت 720p & 1080p BluRay 30nama

فارسی

English

گاتس یک شمشیر زن ماهر خانه به دوش است و هرجا جنگی باشد به آنجا میرود در یک جنگ به طور اتفاقی با گروه شاهین رو در رو می شود و همین امر باعث می شود که فرمانده گروه شاهین (گریفیث) برای جذب گاتس به گروهش تلاش کند تا برای او مبارزه کند .داستان انیمه بین دو شخصیت گاتس و گریفیث است و به ما نشان میدهد که طمع باعث می شود انسان به کارهایی غیرقابل تصور دست بزند ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۰۸

واقعا یه انیمه بزرگسال شاهکاره با اینکه گرافیکش قدیمیه اما خیلی خاص و زیباس و دنیای خیلی قشنگی داره موسیقی متنش با روح و روان آدم بازی میکنه(تو هیچ انیمه ای همچین موسیقی متن خاصی ندیدم) کاراکترا واقعا جذابن و باهاشون کامل ارتباط میگیرید طوری که قسمت آخر قلب آدمو میشکنه ایکاش ادامه میداشت و از اینکه ذهنیتم نسبت به انیمه خراب بشه میترسم ادامه انیمه که مال سال ۲۰۱۶ هست و فیلمای دیگشو ببینم!!

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶

یک زیرنویس درست حسابی نداشت نه پارسی نه انگلیسی

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۰۸

کِنتارو میورا، نویسنده‌ی مانگا و مغز متفکّر «برزرک» چهار روز پیش توی پنجاه و چهار سالگی مرد و حالا سرنوشت این مانگای ناتمام در هاله‌ای از ابهامه.

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۳۲

بسیار سیاه

نمایش اسپویل
۳ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۱۹

مانگا مانگا فقط مانگا مانگای برزرک برترین مانگای تمام دوران شناخته شده. تاریک ترین چیزی ک تا ب حال ب عمرم دیدم، از اواخر دهه ۸۰ میلادی شروع شده، تا حالا ادامه داره. و هنوز هم قرار نیست تموم شه. دیوانه کننده. اینجوری بگم بهتون بازی تاج و تخت جلوش برنامه کودک حساب میشه. طراحیش خیره کنندس، خیره کننده. اثری هنری که قابلیت مقایسه با آثار بزرگ ادبی و هنری رو داره. برای همین هم هست که هیچ استودیوی بزرگی جرعت سمتش رفتن رو نداره. دقت کنید که مانگا رو فقط انگلیسی بخونبد، من نمیدونم چرا اینجوریه، اما مترجمای عزیز ایرانی هم تصاویر رو سانسور کردن و هم صحبت هارو ازینجا بخونید Readberserk.com فقط عجله نکنید همرو ی جا بخونید، چون چپترهاش خیلی دیر ب دیر میان، الآن یکسال بیشتره که نسخه جدید منتشر نشده. بخونید و لذت ببرید.

نمایش اسپویل
۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۴

شما می‌تونی راهنمایی کنی از کجا شروع کنم؟ یه سایت رفتم اولین چپتر(شایدم اولین نبود نوشته بود 0.1) زده بود the black swordsman اونو خوندم ولی رفتم قسمت بعد یه فلش بک طولانی زده بود به کودکی گاتس. برا همین مطمئن نبودم درست خوندمش یا نه. میشه بگی از کجا باید دقیقا شروع کرد و چطوری ادامه داد؟

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰

فعلن ک هیچ خبری نیست، چون خود مانگا هم دیر ب دیر داره منتشر میشه، بعید میدونم استودیویی سمتش بره

نمایش اسپویل
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۳۲

میدونی کی به کی فسمت جدیدش میاد

نمایش اسپویل
بیشتر